MTV Birthday Party - INSTA

čtvrtek 29. listopadu 2012

Listopad, 29

Jak možná víte, ve středu se konala třetí narozeninová party MTV. Chtěla bych poděkovat Krasna.z za účast. Akce se konala v Roxy klubu a byla rozdělena na dvě části - pro veřejnost, která přišla zadarmo a pak pro VIP. Byla jsem nesmírně ráda, že máme pístup do VIP sekce, kde bylo naprosto vynikající občerstvení - miluju lososa! Ve VIP jsem potkala Jitku Válkovou, která mimochodem měla stejný typ psaníčka jako já :) Byli jsme tam necelé tři a půl hodiny a mě to opravdu stačilo. Sice hudba nebyla vychytaná - reproduktory nestíhaly, jen samý basy a člověk z toho moc neměl, ale jinak posezení a ak vše bylo super :) Tady čtyři INSTA fotky :)



10 komentářů

  1. A M A Z I N G ! závist..:P

    OdpovědětVymazat
  2. Super! :-) Taky bych chtěla!




    www.pavlina-javurkova.blogspot.com
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. to jidlo :O yummy !

    OdpovědětVymazat
  4. vaaaaa :D aj ja som bola, sice nie vo VIP, ale to bolo aj tak daleko od Majka ♥ :D:D:D ale pacilo sa mi :)

    OdpovědětVymazat
  5. jeee to musela bezva akce!:)
    krasne saty!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. závidím muselo to být super :)

    OdpovědětVymazat
  7. dúfam že si si to poriadne užila ako sa na pravú párty divu patrí ;)...

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne