Ryor: Oční krém s koenzymem Q10

úterý 20. listopadu 2012

Listopad, 19

V následujícím článku vám představím oční krém s koenzymem Q10.

Oční krémy by měla používat hlavně ta žena, která pracuje často s elektronikou. Oči jsou namáhavé a unavené. Ale jestli potřebujete ošetřit okolí oči a zregenerovat pleť, pak tento produkt bude pro vás ten pravý. Tento oční krém si přála moje mamka a její reakce jsou velice pozitivní. Krém pomáhá od unavených očí, zvláčňuje a zároveň zpevňuje pleť a dá se používat jak ráno tak večer. Vyhozené peníze to opravdu nejsou.



Oční krém s Koenzymem Q10 je vhodný pro všechny druhy pleti - normální, smíšenou, citlivou i suchou. Produkt byl dermatologicky testován, takže by z větší pravděpodobnosti neměl vyvolat alergické reakce. Obsahuje avokádový a jojobový olej včetně koenzymu Q10, který aktivně podporuje právě zlepšení okolí očí - regenerace, zvláčnění a zpevnění.



K závěru bych řekla, že koenzym Q10 vaší pleti opravdu pomůže, a pokud nevíte, co mamce či babičce dát jako dárek k Vánocům, tímto očním krémem to nezkazíte :)

Krém je určen pro věkovou kategorii 30+

Cena je 86 Kč

Fotografie byly pořízeny fotoaparátem Canon EOS 600D

6 komentářů

  1. za tu cenu to je opravdu skvělý kup! já zatím oční krémy nepoužívám, oční okolí si namažu nějakým lepším krémem na obličej a je to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si teď Ryor vážně hodně oblíbila a uvažuju o nějakém dárku pro mamku...Kouknu na něj v obchodě, protože za tu cenu vypadá fakt bezvadně :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. vypada skvele :)

    OdpovědětVymazat
  4. já ho mám, není špatný, ale účinky mi přišel lepší kozí krém od ziajy (záhada)

    OdpovědětVymazat
  5. držím palce s blogem :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne