Sans Titre

pátek 9. listopadu 2012

Listopad, 9

Tento týden mi protekl mezi prsty. Řekla bych, že je to včera, kdy bylo pondělí a on je už pátek. Plány na víkend nějak velké nemám, ale mám mnoho povinností - psaní recenzí ( na ty se těším ) , domluvené články, poslat otázky pro rozhovor do prosincového čísla ANNETTE jedné naší Miss a také dodělávat magazín :-) Jsem ráda, že mé povinnosti jsou pro mě spíše radostí :-) Doufám, že i v budoucnu budu dělat práci takovou, která mě bude nadále bavit a budu ji dělat s radostí :-) Krásný zbytek dne!

4 komentáře

  1. annette prosim fot aj normalne outfity, prosim prosim! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že máš mnohem zábavnější práci než já. Tak to ti přeji krásný víkend :).

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne