A little bit different wrap paper for Christmas gifts.. Hello Kitty

úterý 18. prosince 2012

Prosinec, 18

Někdo má rád klasiku, já jsem na tom o Vánocích jinak. Je jasné, že když jsou Vánoce, budou se dárky balit do vánočních papírů, ale já se to rozhodla pojmout trochu odlišněji a v OC Harfa jsem náhodně uviděla tento roztomilý červený balící papír s Hello Kitty =) Aspoň se ty mé dárky pod stromečkem pro blízké budou lišit...

Mimo to mám potvrzenou objednávku ohledně knihy Sladká tajná realita a jde do výroby, takže ji mám očekávat kolem konce prosince. TI, kteří si ji objednali v prosincové várce, ji mohou očekávat doma na začátku ledna =) Také si můžete na mém druhém blogu přečíst články na tipy na dárky - hodinky a dárkové voňavé sady.


16 komentářů

  1. já nevěděla že se dají papíry s Kitty tady sehnat a to v harfě. zítra letím pro ně!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Vskutku boží :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dárky balila do jiného než klasicky vánočního. Dala jsem je do papíru ze zebřím vzorem :D Ten HK papír je boží ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Baliaci papier je úúžasny :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou roztomilý! ;) To já letos budu u klasiky

    OdpovědětVymazat
  6. tak ten je isto rozkošný :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc hezkej :o)

    Zvu tě na mojí Vánoční GIVEAWAY :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj zvu tě ke mě na Giveaway tak se muzes zucastnit! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jee ten je boží :) na knížku už se hrozně těším :)

    OdpovědětVymazat
  10. je skvělej :) já osobně balení dárků miluju :)

    OdpovědětVymazat
  11. roztomilý papier:)

    Budem rada ak sa prídeš ku mne pozrieť, práve u mňa prebieha aj moja prvá giveaway:)
    nati

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne