Christmas gifts 2012

úterý 25. prosince 2012

Prosinec, 25

Doufám, že jste si včerejší večer maximálně užili a dostali jste to, co jste si přáli :-) Já se k blogu nedostala, měla jsem toho stejně moc na práci, přípravy lednového čísla ANNETTE vrcholí! Jako i minulý rok jsem vám i letos vyfotila hlavní pozornosti, které jsem pod stromečkem objevila :-) Mějte krásný zbytek dne!



Fotky byly pořízeny zrcadlovkou Canon EOS 600D

26 komentářů

  1. Kde se dá koupit to Cosmo????Chci ho!!!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o dvou lokalitách a to Billa Praha 1 u Masarykova nádraží a pak Letňany :)

      Vymazat
  2. Taky jsem dostala maskáčované kalhoty (vlastně jsou to legíny) a mám z nich mega radost. :-) ..jinak se mi moc moc líbí hrneček S, dala jsem jeden podobný svému přítelovi na Vánoce. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ujetá na Hello Kitty, takže bych rozhodně měla radost! :)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné dárky :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky Anettko :)

    OdpovědětVymazat
  6. i love the sephora gift card

    thats all a girl needs :)


    Lady-Pa

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  7. in love with these all :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné darčeky! Ten Starbucks pohár je skvelý ;)


    My infinite universe

    OdpovědětVymazat
  9. Sephora gift card <3
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  10. samé krásné věci jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to moc krasne:)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, nádherné dárky :) Nejvíce mě zaujal asi hrníček Starbucks, poukázka do parf. Sephora, Cosmopolitan a CD Christiny Aguilery :) Ježíšek byl opravdu štědrý :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já dostala "Psychologie, 50 myšlenek, které musíte znát" :) jsem nevedela, ze je víc verzí :)

    OdpovědětVymazat
  14. pudr hello kitty je rozkošný :))
    a diářek je taky naprosto nádherný :) mohu se zeptat,odkud je? :)

    OdpovědětVymazat
  15. speechless. stunning. love

    OdpovědětVymazat
  16. Nové album Christiny, hrníček a diář ti závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  17. juuu hello kitty!:)krasne darecky, tos byla asi moc hodna:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  18. super darčeky :) ja by som si tak priala tú šálku zo Starbucksu :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne