DiegoDallaPalma: The Gloss Lucida Labbra 46

pondělí 3. prosince 2012

Prosinec, 3

Kosmetickou italskou značku DiegoDallaPalma jsem nějak moc neznala, ale jsem nesmírně ráda za vyzkoušení jejich produktů. DiegoDallaPalma se dá přirovnat k značce jako je MAC, NARS či Bobbi Brown. Jedná se o velice kvalitní kosmetiku, kterou určitě vyzkoušejte :-)


Lesk na rty odstín Lucida Labbra 46 mě velice překvapil svým designem. Hodně si potrpím na kvalitní a oku lahodícímu designu, a tento mě vůbec nezklamal. Co se týče o konzistenci leskové textury, ta je hutnější, vonná a na rty velice příjemná. Dokonce si dovolím lesk přirovnat k lesku NARS Turkish Delight, který mi hned napadl. Rty jsou po aplikaci vláčné, šťavnaté a příjemné. Dovozcem této značky je internetový eshop Parfums.cz. Takže pokud toužíte po kvalitní lesku z kvalitní značky, tento určitě vyzkoušejte :-) K výběru máte více odstínů.


Rozhodla jsem se, že připravím vánoční giveaway. Co bude v soutěži? Můžete očekávat oční stíny této značky Diego Dalla Palma v hodnotě 549 Kč. Již brzy.





K závěru bych řekla, že mě lesk velice mile překvapil a doporučuji ho každé, která upřednostňuje světlejší odstíny. Sice vám může připadat, že lesk může na rtech vypadat, jakoby tam nebyl, ale není tomu tak :) Rty jsou opravdu zvýrazněné, příjemné a šťavnatější. Ideální lesk pro tmavší typy. Cena se pohybuje kolem 425 Kč.


10 komentářů

  1. Opravdu hezký design.
    http://thekatherinesmith.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný lesk a na giveaway se už moc moc těším :))

    OdpovědětVymazat
  3. mě zaujal ten béžovější :) Ale i tento není špatný.

    OdpovědětVymazat
  4. značku neznám, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. má krásnou barvičku, přesně takovéhle mám hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vše je úžasné! :-)
    Jinak, už bylo načase abych se i já konečně zmínila o tvém časopise. :-)
    Udělal jsem to minimálně na svém druhém blogu. ;)
    Chci se mu začít více věnovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anet, nemůžu tě vynachválit. :P
    Znovu zmínka i na druhém blogu. ;)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne