Eyebrow & Rouge

pátek 21. prosince 2012

Prosinec, 21

Fotky webkou jsem fotila asi po dvou letech :-D Tyto jsou ale k tématu článku. Dala jsem na radu jedné čtenářky ohledně zvýraznění obočí a takto to dopadlo. Nepřijde mi, že by to byla hrůza, celkem jsem si ho oblíbila.

Zítra čekejte vyhlášení výherce očních stínů Diego Dalla Palma z vánoční GIVEAWAY!

14 komentářů

  1. Si moc krásná :) Ach, taky bych chtěla být taková.....!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych přidala na objemu vlasů, ale krásná jsi jako vždy :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    With love.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja je mam.hodne huste a dlouhe a kdyz se vyzehli tak.to spadne. Sla bych ke kadernici ale nemam k nim.duveru vzdy to.dopadne jinak :D

      Vymazat
    2. Ja je mam.hodne huste a dlouhe a kdyz se vyzehli tak.to spadne. Sla bych ke kadernici ale nemam k nim.duveru vzdy to.dopadne jinak :D

      Vymazat
  3. Annettko, já bych v tom pokračovala i nadále :) hrozně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. pozývam na giveaway, už len jeden deň do konca! ->
    http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/xmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to! ;) Máš krásné oči!
    souhlasím s Angel-ina. Pokračuj i nadále!

    OdpovědětVymazat
  6. Je to moc hezké! Ty jsi hrozně krásná!:)

    OdpovědětVymazat
  7. neviem ci som ta citatelka bola ja :) lebo raz som ti to pisala, naozaj ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne