Piece of old movies with Marilyn

neděle 23. prosince 2012

Prosinec, 23

V poslední době jsem si hodně oblíbila staré filmy z padesátých let s Marilyn Monroe. Nedávno jsem viděla filmy Jak si vzít milionáře a Pánové mají radši blondýnky a od té doby jsem si tyto filmy zamilovala. Marilyn vnímám jako velikou osobnost, čtu o ní biografii, která má asi pět set stránek, ale baví mě to. Určitě tyto filmy doporučuji :-)

Zítra je Štědrý den a já vám chci popřát, abyste si ho užili v poklidu s rodinou, dostali to, o čem jste snili a byli spokojení :-) Pokud vás zajímá, zda připravím pak post o svých christmas gifts, tak vás potěším, plánuji to :-)


How to Marry a Millionaire / Jak si vzít milionáře


Gentlemen Prefer Blondes / Pánové mají radši blondýnky

7 komentářů

  1. Také mám ráda tyto filmy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky krásný Štědrý den :) At jsou to ty nejhezčí dny v roce :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten první film se musím podívat!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Marilyn hrozně obdivuju ;)
    Štastné a Veselé Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem Marilyn uplně posedlá, přečetla jsem toho o ní spoustu, zrovna teď jsem dočetla knihu OBĚŤ, která se soustřeďuje na její smrt a okolnosti vyšetřování. Velice zajímavé. Je to pro mě ikona a Žena s velkým Ž.

    OdpovědětVymazat
  6. Marilyn miluji. Stejně jako většinu hvězd stříbrného plátna 50. let - Audrey Hepburn. Viděla jsem většinu filmů (vřele doporučuji) a četla biografii také. Je to zdlouhavé (místy) ale stojí za to. :)

    http://littlegirlwithdream.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. jůůů, úplně jsi mě naladila..hned si jdu stáhnout how to marry a milionaire! :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne