Sladká tajná realita

pondělí 10. prosince 2012

Prosinec, 10

Někdy v dubnu jsem vás informovala o mé knize, která nese název Sladká tajná realita. No, ono se nejedná o knihu, která by šla volně do prodeje. Od svých deseti let píši různé příběhy a tak. Tento jsem začala psát na konci prosince roku 2009. Nikdy jsem nedávala naději, že bych ji vůbec někdy dopsala a řekla jsem si, že pokud ji opravdu dopíši, tak si ji jako památku soukromě vydám a udělám ji na polici speciální místo. Ten okamžik přišel v srpnu, kdy jsem dopsala poslední větu. Hotovo. Ten úžasný pocit, kdy víte, že jste něco pro sebe dokázali. Četla jsem si dokola asi tisíckrát a určité gramatické chyby, lingvistika či slovosledy jsem kontrovala, ale neměla jsem najatou žádnou korektorku. Nechtěla jsem, abych do toho někoho míchala, jelikož jsem to psala a tak to zůstane. Mám svůj styl psaní, takže jsem to chtěla ponechat tak, jak to je. A hlavně chci poděkovat úžasné Dominice Novákové, která mi ilustrovala obrázek na obálce, děkuji :-)

Realita každého je někdy sladká i tajná. To se dá říct o šestnáctileté Jessice Allmanové, která bydlí se svými příbuznými a s nevlastní sestřenicí Macy v nově vybudovaném honosném sídle v Los Angeles. Když jednoho dne zjistí, že patří mezi špičkové agenty, její sen o jisté budoucnosti naplní na obrátkách. Ne vždy se v agentském prostředí dají nosit unikátní modely z nejnovějších módních kolekcí. Jessica neskrývá svůj milovaný vztah k módě, ale i k zesnulým rodičům. Přeci jenom dospěje k názoru, že ten " agentský " si ne vždy bere servítky a pro splnění nespočet misí je potřeba úsilí a odvahu. Podaří se jim zvládnout jednu z nejtěžších misí pro záchranu sebe a blízkých? A přijmou následovně nabídku, která jim může otočit život o sto osmdesát stupňů?

Knihu do výroby posílám nejpozději ve čtvrtek a měla bych ji očekávat do deseti pracovních dnů. Doma jich budu mít celkem dost, takže zpráva pro vás: POKUD BY BYL NĚJAKÝ ZÁJEMCE O KNIHU, O ZÁJEM SI NAPIŠTE NA krubnerbook@hotmail.cz A JÁ SE VÁM OZVU S PODROBNĚJŠÍMI INFORMACEMI :-) POČET STRAN: 112 ; CENU PŘESNĚ STANOVENOU NEMÁM, ALE MAXIMÁLNĚ DO 100 KČ.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne