Studded and cream

neděle 2. prosince 2012

Prosinec, 2

Dlouho jsem hledala nějaké tričko/tílko, které by patřilo pod studded. Nikdy bych neřekla, že bych v Ann&Christine našla tak zajímavou kolekci. Ann&Christine jsem nikdy moc neměla ráda, ale s postupem času mě překvapují jejich nové elegantní kolekce a zajímavé také je, že tam mají většinou to, co potřebuji. Zrovna toto tílko byla taková ta láska na první pohled. Hned jsem si představila úzké kožené kalhoty, okované podpatky, culík a černá velká kabelka.. Takže tílko na sto procent vyhrálo. Ještě mám políčeno na bílý puplem top.. :) Krémový svetřík jsem viděla náhodně. Teď probíhají v H&M slevy právě na tento svetřík z 599 Kč na 349 Kč. Takže se jeho koupě vyplatí :)

fotky pořízené fotoaparátem Canon EOS 600D

18 komentářů

  1. taky jsem v týdnu po nějaké době zavítala do Ann Christine a ta nová kolekce je opravdu super...v kabince jsem měla tolik věcí, že jsem se tam pomalu ani nevešla :D tenhle topík, který jsi ulovila, je super :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To tílko je fakt perfektní! To se půjdu podívat! :-))
    Krásný věci Annett :-)




    www.pavlina-javurkova.blogspot.com
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasne veci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tílko ti opravdu upřímně závidím:) je dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anet nádhera! Kolik stálo to tílko? Je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je opravdu nádherný, vyfoť na sobě ;)

    OdpovědětVymazat
  7. To tričko nebo vlasstně tílko :D je božíííí

    OdpovědětVymazat
  8. vzdy som ten obchod obchadzala, ale ked vidim to tielko, asi sa tam pojdem pozriet :) riadne dobreee

    OdpovědětVymazat
  9. tílko je nádherné! Cvočky jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  10. to tílko je nádherné :) já jsem v Ann&Christine nedávno ulovila skvělou průhlednou košili s cvočkama :)

    OdpovědětVymazat
  11. To tílko je opravdu krásné!:) Mám ráda tenhle detail s cvokami:)

    OdpovědětVymazat
  12. ten svetr je krasny :)

    PS: zvu te na svoji giveaway: http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne