Black & Gold .. ♥

úterý 22. ledna 2013

Leden, 22

Miluji kombinaci černé a zlaté. Zamilovala jsem si snad všechno, co na koláži můžete vidět. Psaníčka ve stylu McQueen jsou v dnešní době velice oblíbené a v podání zlato-černé kombinaci.. ach. Zejména se mi líbí, když je outfit celý černý a oživen právě těmito zlatými doplňky. Pak to působí velmi luxusně a elegantně :)

Zítra už budou knížky ( Sladká tajná realita ) "skladem", takže jakmile následující dny pošlete objednávku, knihu ihned druhý den odesílám :) Více: ZDE

Také jsem dnes obdržela názor na knihu a milý e-mail od čtenářky Nikol: Ahojky, tak knihu už mám přečtenou. Přečetla jsem jí jedním dechem. Je super, hrozně mě bavila :) Dlouho jsem knížku nepřečetla takhle rychle :) Doufám, že ti výjde nápsání a vydání druhého dílu :) Přeju hodně úspěchů :) Nikol - Moc jsi mě potěšila :)

Mějte hezký zbytek dne ! :)

Black & Gold

11 komentářů

  1. Taky miluju tuto kombinaci barev! <3

    OdpovědětVymazat
  2. great stuff
    except of the boy lodon shirt


    Lady-Pa

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi velice líbí tato kombinace! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta koláž je super, takových krásných věcí...A ke knize ti gratuluji, musí být skvělé mít svou knihu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju černou i zlatou i tuto kombinaci, opravdu krásná! :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé no to je nádherná inspirace!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Suprová inspirace!:) Nechceš se vzájemně sledovat? Budu moc ráda!

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  8. černou a zlatou kombinaci mám v poslední době taky hrozně ráda :) nemáš zač :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc povedený post a nutno podotknout, že zlatá a černá tvoří neskutečnou dvojku =)
    Právě jsem se stala tvou novo pravidelnou čtenářkou a budu ráda, když se mrkneš ke mně na blog a pokud se ti tam zalíbí, staneš se jí také =)
    inhotblog.blogspot.cz
    kkiss

    OdpovědětVymazat
  10. černá a zlatá se mi taky líbí, i když normálně dávám přednost stříbrné :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne