Fake lashes & nails Absolute Cosmetics

pondělí 28. ledna 2013

Leden, 28

Dnes mi přišel balíček s objednávkou z eshopu Absolute Cosmetics EU. Objednala jsem si nakonec troje umělé řasy včetně umělých nehtů, které byly spíše náhlým rozhodnutím. Nevím, zda tuto značku znáte. Já ji také neznala, ale jejich řasy mi přišly velice přívětvé včetně ceny a tak jsem to riskla :)

Umělé řasy jsem měla jednou trvale od Lash Perfect - článek s mou recenzí ZDE. Vydržely asi tři měsíce a pak pomalu začaly vypadávat. Abych řekla pravdu, už bych do toho ani nešla. Sice to vypadalo moc pěkně, ale moje přírodní řasy postupem také některé vypadaly. Teď spíše sáhnu po umělých nalepovacích, které vašim přírodním řasám nic neudělají a i tak vypadají dobře.

Tento příspěvek je spíše ukázkový, recenze na řasy očekávejte tento týden ale už teď mohu říct že jsem s nimi naprosto nadšená. Zkoušela jsem si je a celkový výsledek byl úžasný. Jsou lehoučké, kvalitní a drží. Jak vypadají na víčku vám, jak jsem již řekla, zhodnotím a vyfotím tento týden :)


V balíčku jsem objevila dvě vstupenky na Interbeauty Prague 2013 a také na World Beaty & Spa 2013 :)






Řasy 503 BLACK - cena po slevě 40 CZK


Řasy 82 BLACK - cena po slevě 40 CZK


Řasy 005 BLACK - cena po slevě 40 CZK


Umělé nehty jsem objednala spíše z takové rozmachu. Jejich cena je po slevě jenom 10 CZK. Určitě se vám hned míhají v hlavě myšlenky o jejich nekvalitně a podobně, ale co sem si je jen tak na vyzkoušení nalepila a nalakovala barvou, tak mohu říct, že jestli toužíte po nehtech, které má Rihanna, tak těmito tomu jistě docílíte ;)


Poštovné je 80 CZK, ale i tak mohu říct, že se objednání vyplatí! Celkově mě to vyšlo na 210 CZK a vůbec toho nelituji! Když to tak vezmu, tak řasy, které nabízí třeba Essence vyjdou jedny na 69 Kč. Když koupíte tři tak je to něco kolem 207 Kč a jejich kvalita mě vůbec nijak neoslovila. Byly pro mě akorát těžké, oko mi z toho šilhalo a nakonec skončily v koši. Tyhle jsou ale úplně něco jiného! Jsem z nich nadšená, ale ještě si počkejte na jednotlivé recenze :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne