Hairstyle inspiration..

pátek 18. ledna 2013

Leden, 18

Dnešní post jsem pojala jinak než obvykle. Zítra se chystám ke kadeřnici a přemýšlela jsem o konkrétním účesu apod. V poslední době se mi velice líbí vlasy á la Kim. Zhlédla jsem nespočet jejích fotek ohledně jejího hairstyle, ale tyto mi přišly pro mě nejvíce vhodné :) Uvidíme, jak to dopadne každopádně si beru její fotku do salonu :D Mimo to v sobotu jste měli slíbený post o mých nových okovaných ankle booties, tak snad v tom sněhu něco vyfotím. Ale je fakt, že jsem Style Snapshot dlouho nenafotila, takže se to budu snažit napravit :) Hezký zbytek dne.

17 komentářů

  1. taky se mi hrozně moc líbí jak má Kim udělané vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kim je super ženská. Není pochyb, že má i boží vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kim je krásná. Od oblékání až po make-up a vlasy, nikdy nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  4. prostě žena s velkým Ž

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasy má vážně nádherné!

    OdpovědětVymazat
  6. Kim má úžasné vlasy, ona je celá úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. já Kim zbožňuju a i její vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásný fotky.. nejvíc se mi líbí její vlasy na 1. a 2. fotce :))

    OdpovědětVymazat
  9. she is amazing

    OdpovědětVymazat
  10. Má nádherní vlasy. Ty vlnité jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super inspirace, takové vlasy mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  12. má krásné vlasy a i barvu :)

    OdpovědětVymazat
  13. kim má vždy perfektné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  14. ona má vždy pekne upravené vlasy :)
    pridávam si ťa a bola by som rada keby aj ty mňa (práve začínam s blogom) ďakujem krásne :)) btw super blog! :)

    beladynotbitch.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. krásne vlasy má, to si si vybrala dobre. dúfam, že to dopadne podľa tvojich predstáv :)
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  16. Kim je celá úžasná! :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne