INSTAMONDAY

pondělí 7. ledna 2013

Leden, 7

Dnes insta-post. Na druhé fotce je parfém Kim Kardashian, který jsem dostala k Vánocům od svého přítele. Parfém je to úžasný a zítra se můžete těšit na jeho recenzi :-) Na třetí fotce je druhý úlovek ze ZOOT, lesklá černá peněženka LYDC, kterou jsem také dostala od svého přítele :-) Peněženku jsem si naprosto zamilovala!

10 komentářů

  1. peňaženka vyzerá úžasne :))

    OdpovědětVymazat
  2. Peněženka vypadá hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěněženka je fakt pěkná :) Těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hello Kitty nápoj jsem měla a je úžasně slaďoučký, yum ;)

    OdpovědětVymazat
  5. som zvedavá na tú recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten parfém od KK bych si moc přála :)

    OdpovědětVymazat
  7. Peněženka i parfém vypadají dobře, jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  8. peněženka vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta peněženka je víc než úžasná! <3

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne