INSTAWEEK #1

neděle 13. ledna 2013

Leden, 13

Tento týden měl pro mě pořád nějaké překvapení. Nejvíce mě překvapila soutěž o mé tři knihy Sladká tajná realita na serveru Kamoska.cz, která vyhlásí tři vítěze 27.1., takže pokud jste se soutěže ještě nezúčastnili, máte ještě možnost. Knihy budou "skladem" 22.1., takže pokud v soutěži nevyhrajete, budete moct si ji objednat na www.krubner-book.blogspot.com, jestli máte ohledně toho otázky a tak ( platba, adresa atd.. ) pište mi na mail anekr@hotmail.cz - obratem se vám ozvu.

Jak už víte, formspring teď nepoužívám, takže pokud máte otázky jakékoliv, pište je na: ASK.FM


Aktuálně připravuji únorové číslo, které vyjde 1.2.Tento týden je pro mě, hlavně ve škole, velice nabytý, tak snad všechno vyjde :) Mějte hezký zbytek dne.

8 komentářů

  1. Ta botička je nádherná :) Jinak učení mají teď asi všichni hodně, holt špatné období :/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Učení jsem měla taky šíleně moc. Ale měla jsem kliku že jsem všechno napsala na 1.
    Botička je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná kytička a botička :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zvu tě na soutěž o slevu 10%!!!
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2013/01/soutez-o-poukaz-od-oriflame-moravacz.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé vám to tak sluší :))

    OdpovědětVymazat
  7. úžasný botičky a úžasná jsi ty! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne