Kniha - Sladká tajná realita

čtvrtek 3. ledna 2013

Leden,3

Někdy v prosinci jsem vás informovala o své knize Sladká tajná realita. Dnes mi přišla a jsem nadšená. Je to dost zvláštní pocit, něco píšu od roku 2009 a pak to vidím v knižní vazbě..pro mě je to prostě nejlepší dárek k narozkám. Pokud máte o knihu zájem, kontaktujte se na krubnerbook@gmail.com.nebo na krubnerbook@hotmail.cz Tato várka je sice už vyprodaná, ale doobjednávám další, takže bude u vás do 13ti dnů od objednání.

O čem, že příběh je?

Realita každého je někdy sladká i tajná. To se dá říct o šestnáctileté Jessice Allmanové, která bydlí se svými příbuznými a s nevlastní sestřenicí Macy v nově vybudovaném honosném sídle v Los Angeles. Když jednoho dne zjistí, že patří mezi špičkové agenty, její sen o jisté budoucnosti naplní na obrátkách. Ne vždy se v agentském prostředí dají nosit unikátní modely z nejnovějších módních kolekcí. Jessica neskrývá svůj milovaný vztah k módě, ale i k zesnulým rodičům. Přeci jenom dospěje k názoru, že ten " agentský " si ne vždy bere servítky a pro splnění nespočet misí je potřeba úsilí a odvahu. Podaří se jim zvládnout jednu z nejtěžších misí pro záchranu sebe a blízkých? A přijmou následovně nabídku, která jim může otočit život o sto osmdesát stupňů?


Parametry:
127 x 203 mm
vazba lepená
112 stran
pro mládež

Cena 100 Kč
Poštovné 30 Kč

20 komentářů

  1. Už se na ni moc těším:) Peníze bych měla poslat během příštího týdne, ohledně toho ti ještě napíšu email. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží! Jdu ti napsat!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni..to je vělký úspěch..Gratuluji..jsi šikulka:)

    OdpovědětVymazat
  4. páni, zrovna jsem přelouskala tvůj lednový časopis a je to perfektní... :) jak by se mi takový líbil v kabelce :) pak se kouknu na příspěvek a ty už máš i knížku! :) jsi opravdu šikovná, těším se na další vydání a držím palce, ať se hodně prodává! :) B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc ti dekuji za tvuj mily komentar :) potesila jsi me, moc!

      Vymazat
  5. vypadá a zní to moc skvěle, gratuluju ti :)

    OdpovědětVymazat
  6. jéj, tak to je super. gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už se těším :)
    Také plánuji vydání knihy, snad se k tomu dokopu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty sa máš, veľká gratulácia :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ani nevíš jak moc ti to závidím! :) Já jsem se před pár týdny také rozhodla napsat knížku (už mám asi 50 stran) a jen tak pro sebe a pár přátel si ji nech vydat :) Nejdřív se mi návrh na obálku tvé knížky moc nelíbil, zdál se mi moc obyčejný ale takhle to vypadá opravdu skvěle :) ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujem!
    A prajem, nech sa dobre predáva :)

    OdpovědětVymazat
  11. dnes si pro ní běžím na poštu a už se moc těším až si večer uvařím čaj, zalezu do pelechu a začtu se do ní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda, že v pořádku dorazila :)

      Vymazat
  12. Moc gratuluji:) Už jsem ti napsala na email ohledně objednávky:))

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne