One LYDC love

neděle 6. ledna 2013

Leden, 6

Nedávno jsem provedla svou první objednávku na ZOOT. Doslova jsem se zamilovala do tohoto typu psaníček a neodolala jsem tomuto růžovému. Hodí se jak bílé, tak k černé :-) Jinak si moc vážím vašeho zájmu ohledně knihy, nečekala bych to. Nově jsem vytvořila formulář pro snadnější komunikaci ohledně objednávky - www.krubner-book.blogspot.com Mějte krásný zbytek dne. A.



13 komentářů

  1. Luxus Annette!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta černá vypadá dobře :).
    ZOOT má především skvělé tašky a peněženky :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherné! ! Také mám na jedno zalusk :)

    OdpovědětVymazat
  4. od téhle značky mám peněženku :) foto na blogu ;-) a miluju jí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet dostala odeme take lydc penezenku, tak mozna mete stejne:D

      Vymazat
  5. Je úžasné!
    Mně se podobné psaníčka taky mos líbí. Hlavně díky těm "poutkům" na prsty ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné psaníčko ;)
    Taky bych takové chtěla .

    OdpovědětVymazat
  7. Já už se na tohle psaníčko chystám delší dobu, tak snad už nebudu zahálet moc dlouho, je totiž vážně nádherné !♥

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne