Some of my dream

pátek 4. ledna 2013

Leden, 4

Moc vám chci poděkovat za vaše reakce a za podporu. Nečekala bych, že vás zaujme a budete mít o ni zájem. S knihou jsem to nemyslela úplně vážně, je spíš pro potěšení, ale jsem opravdu ráda, že jsou zájemci, kteří si ji budou číst.. :) Moc to pro mě znamená.. ! Věková hranice je mezi těmi 13 - 20 lety, je to hodně individuální a pokud milujete módu, i ta se v knize objevuje.. :) Zejména děkuji ilustrátorce Dominice Novákové!

Aktuálně jsem vytvořila pro objednání knihy menší " formulář " - takto bude komunikace lepší. Více informaíc na www.krubner-book.blogspot.com. 

Vážím si toho, jste super!

5 komentářů

  1. ó, no tak tohle ja správná motivace Anet, zrovinka jsem postla článek o novoročních předsevzetí, taky chci napsat knihu, mám v hlavě tolik nápadů...držím moc palce v další tvorbě!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem ho :) A držím ti palce! Děkuji :)

      Vymazat
  2. to je úžasné,aj ten obal mi hneď pripomenul knihy od Lauren :) rada by som si ju prečítala

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem ti, som na tvojom blogu prvý krát a je úžasný. Máš moj follow, tú knihu si musím objednať. Tiež rada píšem ale na knihu určite nemám :)
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Anetko,knížku si určitě objednám,jinak krásný desing !:)) zmínila sem tě u sebe v článku :))

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne