Studded ankle booties

pondělí 14. ledna 2013

Leden, 14

Sobotní nákupní lov byl úspěšný. Kromě kalhot, trička a pár drobností jsem v Pimkie objevila mé dlouhé vysněné studded ankle booties. V sobotu s nimi budete moct čekat style snapshot :) I když se podpatek může jevit poněkud vysoký, mně je maximálně pohodlný a chodí se na nich velice dobře. Sice měřím 180cm, ale ani výška nezabrání tomu, abych nenosila vysoké podpatky :)

Mimo to, knihy ( Sladká tajná realita ) budou příští týden "skladem" v omezeném množství, takže pro zájem/rezervaci mě prosím kontaktujte buď na annettemag@hotmail.cz nebo na annettekr95@gmail.com - www.krubner-book.blogspot.com


14 komentářů

  1. Tyhle boty jsou vážně krásné, ale k mému stylu by se moc nehodily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow jsou moc krásnéé :) Jen škoda ze neumim moc chodit na takových jehlách :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, taky jsem na ně koukala.
    Těším se na sobotu! =)

    OdpovědětVymazat
  4. nemaj chybu!:)
    slíbila jsem propagaci, tak propaguju: http://nothing-about-all.blogspot.cz/2013/01/healthy-diet-yes-please.html

    OdpovědětVymazat
  5. wow ♥ nádherné boty!!

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné botičky! mám podobné z F&F :)

    OdpovědětVymazat
  7. krááásne topánočky :))

    Rada by som vás všetkých pozvala na svoj blog :) Budem rada za každý komentár aj člena :)
    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty nemají chybu, nádherné jsou!:)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne