Swedish inspiration

neděle 27. ledna 2013

Leden, 27

Omlouvám se za nečinnost. Od tohohle týdne se budu snažit přidávat příspěvek denně :) Dnes jen takový "inspirační". Byla jsem v Ikea a zamilovala jsem si švédský styl. Ve Švédsku jsem byla třikrát a doslova mě to pohltilo. Už se nemůžu dočkat až budu s přítelem zařizovat byt, ale to bude ještě za nějakou dobu. Každopádně na sto procent vím, jakým stylem se budu ubírat :) Přidala jsem aspoň dvě instafotky, jelikož všude bylo milion lidí a nešlo moc fotit :)

14 komentářů

  1. já bych měla klidně celý byt do puntíku z ikey, miluju jí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je"

    OdpovědětVymazat
  3. Ikea je úžasná, máme zařízený celý byt podle ní.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se jim nejradši do tý ikey nastěhovala :D

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme si teď s přítelem zažádali o větší byt, tak snad nám to výjde :) a kdyby to přeci jen vyšlo, většinu nábytu bych kupovala právě v Ikei :) miluju ten obchod!

    OdpovědětVymazat
  6. V Ikei ráda nakupuju masové kuličky a doplňky (úložné krabice a podobné srandičky). :-) Nábytek ale musím mít dřevěný. Jen mám problémy shánět takový, který nevypadá jako ze školy v přírodě, znáte to, takové ty neošetřené dřevěné skříně...

    U mě GIVEAWAY: allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. V ikee je všechno skvělé! :D ale švédský styl se mi poslední dobou taky hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásný fotky, v Ikei jsem nikdy nebyla ale jednou bych se tam ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na doplňky je Ikea úžasná, jinak kvalitou zrovna nevyniká. ale inspirace má nádherné<3

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak! Taky se nemůžu dočkat až se budeme stěhovat do Německa! Chci vše jen ve švédském stylu a co nejvíce světla :)

    OdpovědětVymazat
  11. takové bydlení by se mi v budoucnu určitě moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  12. jelikož nějaký čas žiji ve švédsku mohu zde napsat že Ikea je super, ale se švédským stylem nemá skoro nic společného :D švédi mají radši spíš takový "retro" styl a Ikea je spíš řekla bych pro mladé nebo sociálně slabší obyvatele :D ale já osobně Ikeu miluju a spoustu věcí z ní také máme :D

    OdpovědětVymazat
  13. milujem ikeu !!!
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne