Únorové číslo ANNETTE již zítra v 10 hodin

čtvrtek 31. ledna 2013

Leden, 31

Již zítra vychází únorové číslo magazínu ANNETTE :) Můžete se těšit opět na číslo plné módy, kosmetiky, ale také na zajímavý rozhovor s českou bloggerkou Anne Richman nebo na zajímavý článek o Victorii Beckham či Christině Aguileře. Zveřejnění se plánuje na 10 hodinu ranní :-)

Mimo to - už jsem o tom informovala na FB stránce ANNETTE - všimla jsem si, že mi přibývaly žádosti do přátel od čtenářek magazínu, ale teď jsem si zaktivovala tlačítko "Sledovat", tudíž pokud se chcete se mnou jako by spojit využijte tlačítka "Sledovat" Moc krásný večer všem :) - poznámka, můj profil na FB: ZDE

6 komentářů

  1. Už teď se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jóóó supéér! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je už někde nové číslo? :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je 13.09 a nikde nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spíš 19.49 a nikde nic

      Vymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne