Yves Rocher: Rozjasnující maska s granátovým jablkem

úterý 1. ledna 2013

Leden, 1

A máme tu rok 2013. Doufám, že jste si Silvestra užili a dnes vám přináším článek o rozjasňující masce s granátovým jablkem Yves Rocher.

Někdo tyto masky používá, někdo ne. Já osobně jsem se k nim moc neměla, jelikož má pleť je na tyto ovocné produkty velmi citlivá. Yves Rocher mám ale ráda a jejich produkty jsou pro mě vyhovující. Rozhodla jsem se vyzkoušet tuto rozjasňující masku s granátovým jablkem  a jsem velmi spokojená.


Rozjasňující maska s granátovým jablkem vám pleť, podle textu, rozzáří během tří minut a já to mohu jedině potvrdit. Všimla jsem si, že jsem pleť před použitím masky měla celkem unavenou, ale po použití mi přišla vyživenější a rozjasněná. Obsahuje příjemnou jako by "želé" texturu, která příjemně vonní.

Masku určitě doporučuji a stačí ji používat dvakrát týdně. Cena je 179 Kč.

9 komentářů

  1. Já tyto masky moc nepoužívám, ale takle mě celkem láká, až teda na tu cenu .. Ale mám od YR sprchový gel právě s vůni toho granátového jablka a voní nádherně!
    Jinak jsem nový pravidelný follower ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ji, ale jiný ovoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. od Yves Rocher mám malinovou EdT parfém, který voní teda opravdu božsky, s tímhle bohužel zkušenost nemám :) A "Rozjasňující maska s granátovým jablkem obsahuje vám pleť podle textu..." bych přepsala na "Rozjasňující maska s granátovým jablkem vám pleť podle textu...", když už :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám nejraději masky čistící :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá krásně! určitě je skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, jen ti chci popřát ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!!:)
    Také bych tě ráda pozvala na svůj nový blog(kde zrovna rozjíždím nový projekt), pokud se ti u mě zalíbí rozhodně budu moc ráda, když se staneš mou pravidelnou čtenářskou!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá fakt dobře, pokud se k tomuto produktu dostanu, tak určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne