ANNETTE web is ready + K&K the most stylish couple ever

středa 20. února 2013

Únor, 20

Omlouvám se, že jsem tu teď nebyla nějak aktivní - pracovala jsem na novém webu ANNETTE magazínu, kde si budete moct přečíst jak archivní články, tak i novější :) Web je plně funkční od včerejška, ale je se snažím upravovat a vychytávat různé detaily, ale třeba za pár měsíců z něho bude rádo navštěvovaným webem :) Mimo to můžete z něho odebírat novinky prostřednictvím e-mailu, tak vám neunikne žádný článek :) - http://annettemagazine.blogspot.cz/

K tomu jsem byla v posledních dvou dnech "zabraná" do Kourtney and Kim Take Miami. Nevím jak koho zajímají tyto "reality show", ale mě to v poslední době bere. Zejména a to už asi dva roky obdivuji styl právě Kim. Všimla jsem si, jak se její styl změnil, když začala chodit s Kanyem Westem. Přijde mi, že se více pohybuje okolo minimalismu - bílá, černá, tlumené barvy. Hodně využívá kůži a peplum top, který mám v plánu si také pořídit. Prostě Kim a Kanye jsou nestylovějším párem Hollywoodu ať si každý říká co chce :)




6 komentářů

  1. Wow tak to je super! Rozhodně budu odebírat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ANNETTE web?? Super zpráva a ať se s webem daří :-)

    OdpovědětVymazat
  3. web ? super hned se jdu podívat :))

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem si všimla, že teď Kim nosí spíše černou a bílou, ale ty jí stejně podle mě sluší nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  5. Kim je krasna, ale mne je tak nesympaticka, ze som si ju uplne sprotivila. Ale vkus ma bez debaty!

    OdpovědětVymazat
  6. jsou skvělí! :) když má vkus žena i muž, je to lahoda pro oko.

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne