Glittery heels

neděle 10. února 2013

Únor, 10

Do mé celkem rozšířené sbírky přibyl nový úlovek. A to třpytivé nižší heels z H&M. Jsem z nich nadšená! Nejprve jsem jimi nebyla na sto procent přesvědčená, ale představila jsem si černé kožené legíny/kalhoty, tílko a černý blazer a hned mi bylo jasno :-) K tomuto outfitu budou přímo špičkový a na jaře je budu také hodně využívat. V následujících týdnech vám s nimi nafotím SS :-) Pokud máte na mě otázky, můžete se i anonymně ptát na Ask.Fm či na mém FB profilu. Hezký zbytek dne!



28 komentářů

  1. Taky ty jsou opravdu nádherné!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám podobné, pouze jsou z New Yorkeru :) Jinak jsem v H&M tyto botky viděla taky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni Anet ty máš styl! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou skvělé, taky jsem nad nimi v H&M přemýšlela, nakonec jsem si je nevzala..:/ Teď toho trochu lituju! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nelíbí se mi výška podpatku, jinak kdyby byly vyšší, byly by super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja mam 180 cm pro me jsou idealni :D

      Vymazat
    2. No ja mam 180 cm pro me jsou idealni :D

      Vymazat
    3. Výška není ostuda! Já mám 178 a nosím vysoké pořád :D Ale lodičky to jsou moc pěkné, také jsem po nic pokukovala :)

      Vymazat
  6. jsou krásné :) líbí se mi, že nejsou tak vysoké :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké, včera jsem je viděla v H&M :).

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem si je koupila.asi za 200,noneberto:D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem o nich přemýšlela, ale k ničemu by se mi nehodily :( Tebe si v nich ale umím dobře představit! Těší se na outfit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Koukala jsem na ně jenom za 200,-!

    OdpovědětVymazat
  11. tyjoooooo kolik mas bot???:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. High heels 7 a normalnich bot ani nevim :)

      Vymazat
  12. Krásné botky, mám ráda takové kousky. :) jinak obyčejný outfit dokážou skvěle rozsvítit.
    Kdyby si náhodou měla chvilku, mrkni na náš nový blog.

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne