INSTAWEEK #2

pondělí 4. února 2013

Únor, 4

Dalším týden je za námi a já se po delší době vrací s postem INSTAWEEK. Minulý týden byl pro mě prostě super :) Přišel mi balíček z Absolute Comsetics - umělé řasy a nehty. Nadále samoopalovací krém z Xen Tan - na recenzi se můžete těšit v březnovém čísle ANNETTE ( vychází 1.3.2013 ) V pátek vyšlo únorové číslo ANNETTE, s přítelem jsme byli na nástřiku Vita Liberata ( recenze ZDE ) a pak večer nás čekal ples :) Krom toho mi přišly reakce na mou knihu a jsem překvapená, že se líbí - moc si toho vážím! Tento týden se můžete těšit na recenzi produktů Yves Rocher a následovně pravého BB krému :) Mějte hezký zbytek dne!


Poznámka k fotkám: Nově jsem si zaktivovala tlačítko " SLEDOVAT " na svém FB profilu, jelikož jsem dostávala žádosti o přátelství a tohle mi přijde jako lepší řešení :-) Můžete mě sledovat dle vašeho zájmu.


Poznámka k fotkám: Nejnovější outfit post a únorová ANNETTE :)




Poznámka k fotkám: Nejlepší umělé řasy a jedna fotka z Ikea :D

9 komentářů

  1. s priatelom ti to velmi slusi :))) krasny ste !
    ten kabatik a kabelka (foto stred) su nadherne :o)

    OdpovědětVymazat
  2. nadherny par proste !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jste úžasní :) Skoro jako někde z Hollywoodu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky. Jak vidím, tak jsi měla minulý týden nabitý :).

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasny par jste!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné krásné krásné ♡

    OdpovědětVymazat
  7. fajn fotky. krasna kabelka s tym outfitom :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne