LIttle bit from March issue ANNETTE

pátek 15. února 2013

Únor, 15

Březnové číslo ANNETTE se blíží ( vychází 1.3. ) a já jsem se rozhodla, že zveřejním jednu část koláže, která bude součástí článku " Nude & Pink.. Be romantic " Tvoření módních koláží mě velice baví a ráda bych se tomu věnovala i v budoucnu :) Miluji kombinaci nude a starorůžové, která působí velice něžně. Pro dnešek to bude vše a omlouvám se, že jsem dnes nezveřejnila recenzi na pravý asijský BB krém - očekávejte ho v úterý :) Ask.FM


Markét řekl(a)...

koláž je moc hezká:) taky mě je baví tvořit:) líbí se mi tam všechno:) nejvíc pak ty první šaty a botky:)

Anonymní řekl(a)...

úžasné, moc se mi to líbí a hlavně ty Nelly botky!

Drzá Zuzana řekl(a)...

Pěkná koláž :) Tyhle odstíny miluju :)

http://anesagill.blogspot.cz

Mia řekl(a)...

mám moc ráda tady ty dva odstíny!

Unknown řekl(a)...

milujem tuto farbu :)

Anonymní řekl(a)...

Ty boty jsou více než úchvatné.

e řekl(a)...

Tahle starorůžová je báječná, úplně.

NicoChicoFashion řekl(a)...

<3 <3 <3

Martina Bierová řekl(a)...

krásné nude věci :)

Kristine řekl(a)...

všechno vypadá tak kouzelně. Nejvíc ty šaty vpravo nahoře :)

S-hejvi řekl(a)...

dokonalé věci..tu barvu miluju<3

Johana K řekl(a)...

Ty boty a šaty na jedno ramínko jsou dokonalé! :) A ten lak bych brala, i když v podobných odstínech jich mám honě :D :) Ale chtěla bych všechno! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne