LIttle bit from March issue ANNETTE

pátek 15. února 2013

Únor, 15

Březnové číslo ANNETTE se blíží ( vychází 1.3. ) a já jsem se rozhodla, že zveřejním jednu část koláže, která bude součástí článku " Nude & Pink.. Be romantic " Tvoření módních koláží mě velice baví a ráda bych se tomu věnovala i v budoucnu :) Miluji kombinaci nude a starorůžové, která působí velice něžně. Pro dnešek to bude vše a omlouvám se, že jsem dnes nezveřejnila recenzi na pravý asijský BB krém - očekávejte ho v úterý :) Ask.FM


12 komentářů

  1. koláž je moc hezká:) taky mě je baví tvořit:) líbí se mi tam všechno:) nejvíc pak ty první šaty a botky:)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné, moc se mi to líbí a hlavně ty Nelly botky!

    OdpovědětVymazat
  3. mám moc ráda tady ty dva odstíny!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty jsou více než úchvatné.

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle starorůžová je báječná, úplně.

    OdpovědětVymazat
  6. všechno vypadá tak kouzelně. Nejvíc ty šaty vpravo nahoře :)

    OdpovědětVymazat
  7. dokonalé věci..tu barvu miluju<3

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty a šaty na jedno ramínko jsou dokonalé! :) A ten lak bych brala, i když v podobných odstínech jich mám honě :D :) Ale chtěla bych všechno! :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne