Yves Rocher: Čistící gel s vyživujícími účinky a opravná vyživující maska

středa 6. února 2013

Únor, 6

V dnešním článku vám představím aktuální novinky francouzské značky kosmetiky Yves Rocher. Nedávno na svém webu představili unikátní novinky, o kterých vám v následujících odstavcích napíši podrobněji.


Novinky pochází z řadová série Nutritive Végetal, která je specializovaná na suchou pleť. Tato řada využívá vyživující výtažky z jasanu a tudíž dodává pleti jas, svěžest a hlavně výživu. Sice produkty obsahují  takovou tu přírodní parfemaci, ale prozatím jsem u nich nezaznamenala žádné alergické příznaky.


Opravná vyživující maska - masky od Yves Rocher jedině používám a jsem s nimi velice spokojená. Mimo masky s granátovým jablkem mě i tento produkt, obsahující výtažky jasanu, oleje a makadémie, oslovil. Maska, podle slov v popisu, dodává pleti výživu a to mohu opravdu potvrdit. Textura je klasická hebká pěnová, která se jednoduše na pleti rozetře. Cena opravné vyživující masky je 249 Kč.


Čistící gel s vyživujícími účinky - čistící gely jsem nijak  moc nepoužívala. Ale tento jsem si velice oblíbila. Nevím proč, ale moc se mi líbí i jeho vizuální stránka, prostě je to pro mě takový "miláček". Gel obsahuje výtažky jak z jasanu, tak vodu z bio vilínu a čistý výtažek z aphloie. Gel je jako by na způsob odličovacího mléka, ale nepoužívala bych ho jako jednotný produkt pro odstraňování make-upu. Spíše se hodí až po odlíčení. Čistí do hloubky a zároveň pleť nevysušuje. Cena je 165 Kč.

Tyto, ale i různé novinky naleznete na jejich oficiálních stránkách www.yves-rocher.cz
Vanda// řekl(a)...

Zajímavé :-) Ten čistící gel mě dost zaujal :)

Jana řekl(a)...

gel vypadá dost fajn :)

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím :) Přemýšlím, že do něj půjdu :)

Angelina Beauty Blogger řekl(a)...

Výrobky vypadají zajímavě :) Pleť bych potřebovala vyživit, takže se po té opravné masce rozhodně podívám... děkuji za tip ;)

Markét řekl(a)...

Ty jsem ještě nezkoušela:) Mám ráda tělová mléka od YR a chtěla jsem vyzkoušet i další výrobky, takže po tom gelu juknu:)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne