Black.. gold.. rouge

sobota 23. března 2013

Březen, 23

Snažím se Style Snapshoty fotit pravidelně, ale tento týden budu mít více času, takže se povětšinou můžete těšit na pár SS :) Kromě toho tento týden byl pro mě samé překvapení a na rozdíl od minulého týdne šťastní. Zkrátka minulý týden se nijak nedařilo, zkrátka každý nemá svůj den pořád a u mě se to vybralo ten minulý. Ale tento týden začal skvěle. Mimo to ve čtvrtek 21. jsem se zúčastnila VIP otevření nového obchodního centra Černý Most. Byla jsem za pozvání velice ráda a na akci jsem dorazila s přítelem, který také fotil, takže se v nejbližších dnech můžete těšit na reportáž ( Krasna.cz ) a fotky i zde na blogu. V pátek jsem si byla vyzvednout obrovský balíček zaslaných pozorností od Krasna.cz, našla jsem v něm tolik krásných věcí, že se můžete také těšit na recenze, hlavně na teď můj oblíbený parfém Girl Guess :) Také možná víte, že spolupracuji s luxusní značkou na samoopalovací kosmetiku XEN - TAN, kterou jsem si velmi oblíbila a jejich produkty jsou více než úžasné! Miluji opálenou pokožku a pokud nemáte čas chodit na nástřiky, tohle bude pro vás nejlepší volba, jak si dopřát nejkrásnější souměrné opálení doma :) Přišel mi peeling a krém se třpytkami, tak jsem na ně zvědavá a určitě se můžete těšit na recenze :) Ask.fm

SS jsem pojala do černo - zlaté. Fotky byly focené dnes dopoledne ( fotil přítel :) ) , jelikož jsem se chystala okouknout podrobněji nové obchody v  OC Černý Most :) Mějte krásný zbytek dne !


/ tank top H&M / blazer H&M / leather jeggins Terranova / handbag www.ladylove.cz / earrings Gate / collar necklace www.votocvohoz.cz /

15 komentářů

  1. Jsi krásná kočko moc ti to sluší ;) Parfém jsem dostala taky a jsem z něj naprosto unesená! :) Těším se na recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná z nejnádhernějších blogerek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. teda Anetko, musím říct, že tě sleduju už docela dlouho a prostě rosteš do krásy :)

    OdpovědětVymazat
  4. outfit je víc jak super a už se těším na recenze! .)

    OdpovědětVymazat
  5. čierno čierny outfit..:)v poslednej dobe to citim podobne..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám slov... moc ti to sluší.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tak tenhle outfit se mi moc líbí a tobě sekne!:)

    OdpovědětVymazat
  8. moje nejdůležitější ♥

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne