Clinique: Dramatically Different Moisturizing Lotion 30ml

čtvrtek 14. března 2013

Březen, 14

URGENTNÍ: RÁDA BYCH SE VÁS ZEPTALA, ZDA NEVÍTE O NĚJAKÉM INTERIÉROVĚ PĚKNÉM PROSTORU ( PRAHA ) , KDE BY SE DALO FOTIT I ZADARMO OHLEDNĚ PRONÁJMU. KOLEM KONCE BŘEZNA SE CHYSTÁM NA FOCENÍ, A I FOTOGRAFKA MĚ O ZEPTÁNÍ SE VÁS POŽÁDALA. TAKŽE, KDYBYSTE VĚDĚLI NĚJAKÝ PODNIK/SHOWROOM, KDE BYCHOM MOHLY NAFOTIT PÁR FOTEK, OZVĚTE SE MI BUĎ NA MAIL annettemag@hotmail.cz nebo na FACEBOOK! DĚKUJI :)

Už je to sice pár dní, co jsem vám slíbila recenzi na třetí krok od Clinique, ale dočkali jste se :) S kosmetickou značkou Clinique nijak velké zkušenosti nemám, ale jsem nesmírně ráda, že jsem díky pozvání na otevření butiku Orsay dostala v tašce i tento mini produkt třetího kroku. Věděla jsem, že Clinique je spíše lékařská kosmetika, a tak pro mou pleť bude jistě vhodná.

Sice je krému 30ml, ale vydrží velice dlouho. Konzistence krému je krémová a není parfémovaná a neobsahuje další přidané látky. Používám ho vždy po odlíčení, když je pleť vyčištěná a tím pádem také vysušená. Stačí na pleti krém lehce rozetřít a první viditelné známky budou okamžité - aspoň podle mé zkušenosti - pleť je vyživená,, hladká a jemná.


Krém je určen pro suchou až velmi suchou pleť. Ocení ho zejména i ty, které trápí například ekzém nebo jiné kožní problémy. Cena se pohybuje kolem šesti sty korun českých a můžete ho zakoupit kdekoli v prodejnách Clinique. Pro mě je to prostě zázrak a v nejbližší době omrknu další produkty a třeba se budete moct těšit i na další recenzi s touto značkou :) Otázky? Ptejte se.

4 komentáře

  1. Vypadá moc dobře:) Ale na mě by nebyl, já mám pleť mastnou:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je tak roztomilý :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá zajímavě, ale já mám mastnou pleť, takže by mi nevyhovoval :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY, kterou plánuji ukončit již tuto neděli!:)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne