DIY: White cutch bag with purple bow

úterý 12. března 2013

Březen, 12

Rozhodla jsem se, že se budu intenzivněji věnovat svým DIY. Toto psaníčko vzniklo asi před dvěma lety, jako "domácí úkol" na jeden školní předmět. Mým prvním nápadem byly šaty, ale byly s nimi opravdu dost práce, tak jsem se nakonec dala na psaníčko. Ještě, že má babička má tolik látek :) Škoda, že jsem tehdy nefotila postup, ale použila jsem - nevím přesný název pro tu látku - ale je velice tvrdá a bytelná - kdybyste věděli, jak se třeba jmenuje, nebo kde ji sehnat, budu hrozně moc vděčná! - několikrát jsem ji přehýbala, aby dala ten správný tvar "psaníčka", pak jsem použila také velmi dobré lepidlo, které to skvěle slepilo a nakonec jsem to obalila fialovou látkou. Snažila jsem se to nějak dát do tvaru mašle, ale jak vidíte, vpravo se mi to trochu krabatí a vylézá to, takže to úplně přesné není. Byl to první pokus na zkoušku :) Ale odteď jsem se rozhodla pro vytvoření častějších DIY, takže se můžete těšit na další psaníčko tentokrát se cvočky. Snad se mi povede lépe než toto a postup vám vyfotím :) Ask.fm



8 komentářů

  1. Super nápad, budu se těšit na další DIY ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No páni super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, skvělé. Vypadá to dobře, těším se na další:))

    OdpovědětVymazat
  4. Great!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Je naprosto dokonalý! :) Na další DIY se těšim :))

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne