Photoshooting with clutch AKD

neděle 17. března 2013

Březen, 17

Po opět dlouhé době jste se dočkali SS. Spíše bych to pojala jako photoshooting at home :) Fotil mě přítel a s fotkami jsem velice spokojená :) ( dnes máme 15 měsíců výročí :) ) Graficky jsem si je trošku poupravila, abych jim dodala ten "šmrnc" :) Slíbila jsem vám také fotky s mým DIY psaníčkem a tady jsou. Psaníčko jsem si zamilovala a těším se, až budu v DIY věcech pokračovat. V hlavě mám tolik nápadů, že nevím, zda to vše vlastně zrealizuji. Ale co není může být :)  A jelikož jsem taková posedlá si vše pojmenovávat, moji DIY tvorbu jsem nazvala " AKD " ( AnnetteKrubnerDiy ). Trošku bláznivost, ale chci v tom mít pořádek:D :) Tento týden bude blog spíše recenzní, jelikož jsem pro vás připravila recenzi na novou kolekci značky Playboy  - Pin-Up, pak se konečně dostanu na recenze produktů Yves Rocher a také na jedny elegantní hodinky :) Doufám, že jste si tento víkend užili - já naprosto skvěle :) - a přeji vám hezký zbytek neděle.



/ peplum top New Yorker / jeggins Terranova / ankle booties Humanic / clutch AKD (  AnnetteKrubnerDiy ) /


16 komentářů

  1. tak úžasné fotky... už jsem ti to sice napsala i na ask.fm ale prostě boží naprosto jsou..!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, fotky jsou krásné a psaníčko taky!:) těším se na další tvý AKD:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)) tak to jsem ráda, plánuji ocvočkované psaníčko tak snad se mi to do jisté doby povede :)

      Vymazat
  3. Paráda Annete!! Kočka prostě =)

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluší! a přeju ti, ať s přítelem oslavíte minimálně desetinásobek měsíců :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi krásna si. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. To psaníčko je parádní!! Sekne ti to :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. woow krasna si :O :)

    Bola by som rada keby si obzrela moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. krasne fotky a velmi ti to pristane :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k výročí a to psaníčko nutně potřebuji! :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  10. beautiful photos :-) I really like your outfit and hair

    OdpovědětVymazat
  11. jsi nádherná!:)) ten peplum vypadá moc dobře:)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky! Ten top a psaníčko jsou dokonalé! :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne