Playboy: Pin up Collection

pátek 22. března 2013

Březen, 22

Značka Playboy představila svou další, již šestou kolekci! Já jsem velice ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet a teď si můžete přečíst mé doporučení :)

Nejnovější kolekce Play It Pin-Up je ztělesněním smyslnosti, svůdnosti, troufalosti a zejména ženskosti. Tentokrát se zajíček Playboy ztělesnil do šedesátých let, kdy vládl rock'n'roll, a vyvíjel se u žen velmi oblíbený Pin-Up styl. A právě tato kolekce to velice vystihuje. Ve vůni objevíte stopy po bergamotu, ananasu, broskvovém extraktu, cukrové vatě, exotické růži, divokém jasmínu, benzoinu, kašmíru, santalovém dřevu, pačuli a pražených mandlí. 

Já osobně jsem si tuto kolekci velice oblíbila, jelikož se mi líbí nejen směs ovocných a smyslných ingrediencí, ale také zejména hravý, originální a nápadný design flakonku. Oceňuji kombinace modré a světle růžové barvy včetně siluety pravé Pin-up dívky. 

Pokud si myslíte, že Playboy vůně jsou takzvaně na "jedno brdo" - myslím tím směs ingrediencí a flakonku, tak tato kolekce je absolutní výjimkou. Vůně je okouzlující, jedinečná a sice v ní je cítit ten "playboyský" čich, který u každé vůně od značky Playboy ucítíte, ale tady oceňuji právě to, že se vůně příjemně rozplyne a  zanechá příjemnou vůní sladkého a ovocného ananasu.

Kolekci doporučuji pro všechny mladé dívky, které mají rády ovocné a květinové vůně. Celou kolekci včetně sprchového gelu a parfémovaného deodorantu jsem si velice oblíbila :)

Pokud vás kolekce zaujala, na facebookových stránkách vůní Playboy se také dočtete více :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne