Today´s inspiration... STUDDED

pondělí 11. března 2013

Březen, 11

Cvočky, hroty.. má nová láska. Zkrátka miluji tyto věci! Ještě, že jsem na Votocvohoz.cz objevila prodej studded podprsenky, takže až přijde, nikdy už ji nesundám - ne, sranda. Ale hrozně se na ni těším, hlavně v létě bude suprová k bílém tílku a shortkám :) Také jsem se rozhodla pro svůj další projekt... zatím to nebudu nijak prozrazovat, ale zítra se můžete těšit po dlouhé době na Style Snapshot a to konkrétně s mým vlastně vyrobeným psaníčkem.. :) Miluji tvoření vlastních věcí, a proto jsem se rozhodla, že se tomu budu  intenzivněji věnovat.. ale o tom později :) Inspirujte se a hezký večer všem! Ask.FM

Na Votocvohoz.cz jsem přidala další pár věcí.. svetřík, který jsem měla na koktejlu ZOOT a světlerůžovou kabelku - můj účet




15 komentářů

  1. já cvočky a ostny milujuuuuuuuuuu <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, zrovna včera jsem přidala post se studded podprdou! Je vážně boží! Těším se až jí uvidím na tobě <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem koukala no je nádherná !! já se na ní strašně moc těším :))) post určitě bude :))

      Vymazat
  3. Já si ozdobila sako,svetr a tílko :-) a také jsem si koupila nové balerinky ostny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem všemu studded propadla, doufám, že se nám pak v podprdě předvedeš!

    OdpovědětVymazat
  5. nejlepšíííííííííí

    OdpovědětVymazat
  6. Take jsem se pustila do vlastniho tvoreni a chystam nekolik projektu :) jiz zitra na blogu budu mit svuj prvni DIY clanek :)
    Moc se tesim, az se nam pochlubis :)
    Inhotblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju ostny, roztrhl se s nimi pytel :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné! ty podprsenky jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  9. Cvočky jsou úžasné!
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne