VIP opening OC Černý Most 21/3

neděle 24. března 2013

Březen, 24

Ve čtvrtek 21.3. jsem se s přítelem zúčastnila otevření nového Centrum Černý Most. Jelikož na pozvánce byl dresscode black-white, zvolila jsem bílý blazer Resrverd, bílý top Gate, leather jeggins Terranova, ankle studded booties Humanic a mou natolik oblíbenou kabelku á la Birkin z www.ladylove.cz :) Akce to byla velice povedená a já byla unešená z nově otevřených obchodů.. hlavně Lindex, Tally Weijl a Mohito! To jsem si natolik oblíbila, že si plánuji pořídit od něho kabelku. Také jsem nadšená, že je vše na dosah z mých oblíbených fresh barů - Mangaloo a Fruitissimo :) Výjimkou není kavárna Starbucks :) Černý Most mám nejblíže, takže tam budu, jak vidím, trávit mnoho času :) 

Také jsem si nově zaktivovala účet na LOOKBOOK.NU. Sice tam mám snad jen čtyři outfity, ale každý nějak musí začít :) Mějte krásný zbytek dne ! - lookbook.nu/annette.krubner


VÍCE FOTEK V READ MORE


/A

10 komentářů

  1. Moc hezké fotky Anetko ;) sluší vám to ...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pár :-)

    OdpovědětVymazat
  3. neuvěřitelně ti to sekne a s přítelem jste krásní! :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to slušelo. Ta kabelka je překrásná!

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, báječný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  6. bomba fotka, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne