Watch by Charles Delon

úterý 19. března 2013

Březen, 19

Sice je to už delší doba, kdy mi dorazily úžasné hodinky značky Charles Delon, ale konečně jsem se přes všechny recenzní články dostala právě k hodinkám.

Tyto hodinky jsou přesně pro mě. Elegantní, jednoduché, nenápadné a vypadají jako stylový náramek, se kterým i víte, kolik hodin právě je - velká výhoda :D Na mohutnější hodinky nejsem, protože jsem celkem štíhlá a mé ruce nejsou nijak objemné, tudíž tyto náramkové hodinky doporučuji všem, kteří mají pocit, že mají celkem hubené ruce a i přesto nějaké hodinky potřebují :)

Dámské hodinky Charles Delon jsou z eshopu, kde nabízí přímo ráj všech značkových hodinek, které stojí za vyzkoušení. Na eshopu nabízejí jak pro ženy, tak i muže či děti. Na své si doslova přijde každý, jelikož si můžete vybrat hodinky jak elegantní, tak sportovní, do města, na akci, barevné, zábavné, luxusní.. zkrátka vše :) I když jsem říkala, že se ke mně větší hodinky nehodí, i přesto o nich přemýšlím, protože každá slečna by aspoň dvoje hodinky měla mít.

Takže pokud ještě tápete, kde si své hodinky pořídit, tento eshop vám vřele doporučuji! Ask.fm




Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne