XEN-TAN: Deep Brozne Luxe

pondělí 4. března 2013

Březen, 4

Jestliže mohu doporučit opravdu ten pravý samoopalovací produkt, pak je tomu kosmetická značka XEN - TAN! Připravila jsem si pro vás takovou mini reportáž, kde vám ukážu celou aplikaci a zásady, co udělat, než tento samoopalovací produkt nanesete.

Jak XEN – TAN vznikl…
XEN – TAN vznikl velice zajímavě. Díky nespokojenosti jedné Američanky, která neustále měla dost samoopalovacích produktů, které opalují do oranžova. Výzkum tohoto problému sice trval několik let, ale dočkali jsme se. Po aplikaci produktu XEN - TAN bude vaše pokožka příjemně opálená do hnědého odstínu, jako byste právě přijela od moře.

Proč XEN – TAN používat?
Je to jednoduché! Podle mé vlastní zkušenosti mohu absolutně potvrdit, že produkt NEZAPÁCHÁ, NELOUPE SE, NEVYSUŠUJE a opálení je PŘIROZENÉ. Zejména byly výrobky oceněné prestižním módním magazínem – Harper´s Bazaar či Comsopolitan.

Vždy jsem toužila po suprově opálené pokožce. Chodila jsem i na nástřiky, ale prostě to nebylo úplně ono, chápete. Vyzkoušela jsem také mraky samoopalovacích produktů, byla jsem s některými spokojená, ale stejně se to opálení po čase přeměnilo do oranžového tónu a také dělalo viditelné pruhy po aplikaci. Tak jsem si dala od nich oddych, ale když jsem po pár měsících objevila značku XEN – TAN a po zhlédnutí pár fotek, recenzí a videí, kde jsem viděla výsledky, jsem se zkrátka zamilovala! Když jsem si vybírala produkt, doslova jsem nevěděla, který. Na stránkách jsou 3 typy – DARK ( tmavé opálení ) , MEDIUM ( pro střední ) a LIGHT/GRADUAL ( pro světlé a postupné ). Tak jsem navštívila sekci DARK, kde se mi zobrazilo hned několik produktů. Nabízejí jak samoopalovací mléko, tak sprej či takovou silnější tmavší konzistenci textury, která byla ale oceněna jako nejlepším produktem časopisem ELLE. Tak jsem šla do tohoto a postupnou aplikaci a názor na samostatný produkt DEEP BROZNE LUXE si následovně přečtěte.

DEEP BRONZE LUXE
Nejenom, že byl oceněn jako nejlepší produkt časopisem ELLE, ale já jsem s ním tak spokojená, že mu zůstanu navždy věrná. Konzistence je, řekla bych, zajímavější v tom, že je jiná, než u ostatních samoopalováků. Není to mléko, a proto to vypadá jinak. Nejdříve mě to překvapilo, jestli to bude opravdu fungovat, ale samozřejmě, že fungovalo! Pomocí aplikovatelné rukavice to šlo výborně. Výhody tohoto produktu? Po aplikaci bude krásná kávová barva, obsahuje bohatou hydrataci, neobsahuje žádné oleje a parabeny. Na webu je velice oblíbený a také nejprodávanější. Výdrž? Opálení je viditelné po 3 hodinách aplikace a celkově vydrží tak kolem jednoho týdne, ale u každého je to individuální. Balení je 236 ml a celkově vydrží dlouho. 










ZÁSADY                           PŘED APLIKACÍ
Určitě si den před aplikací udělejte pečlivý peeling celého těla a ani večer a ráno ( pokud budete aplikovat dopoledne ) nenanášejte tělový krém. Doporučuji i peeling obličeje, pokud se budete chystat si opálit i obličej a rozhodně ho také nemažte žádným krémem a žádný make-up. 


APLIKACE
Na rukavici naneste klidně i menší množství a postupně na určitém místě rozetřete. Já se zaměřila na břicho a myslím, že i výsledek a postup je dobře viditelný. Pak dle vaší potřeby nanášejte produkt na pokožku i obličej.

 Na fotkách můžete vidět aplikaci a také výsledek, ale ten je hned po aplikaci, jinak odstín a barva bude výraznější po 3 hodinách. S produktem DEEP BRONZE LUXE jsem naprosto spokojená. Na eshopu naleznete několik produktů včetně doplňkových – jako rukavice, peeling a podobně. Ceny jsou různé, ale popravdě řečeno, stojí do toho investovat. Návštěva v soláriu vás vyjde mnohem dráž, než když si jednou za určitou částku koupíte produkt XEN – TAN, který vám po jedné aplikaci vytvoří takovou barvu, jako po 8 návštěvách solária. Je to skvělá investice a přeci, do kvality se má investovat. Připravila Annette Krubner. I Miss Eliška Bučková si XEN – TAN zamilovala a její názor si můžete přečíst na jejich FACEBOOKU: www.facebook.com/Xentancz
Více informací a produktů najdete na jejich oficiálním webu: www.xentan.cz

Otázky? Nebo mi chcete něco sdělit? -> ASK.FM


Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne