Yves Rocher: UN MATIN AU JARDIN - gel douche & body lotion

středa 20. března 2013

Březen, 20

Slíbila jsem vám recenze na novinky Yves Rocher a tady jsou. Začínám s první recenzí ze tří a tato se bude konkrétně věnovat sprchovému gely a tělovému mléku z řady novinky, které prozatím na internetovém eshopu Yves Rocher k dispozici nejsou, ale budou od prvního dubna :)

Sprchový gel MUGUET EN FLEURS vystihl naprosto dokonale vůni konvalinek. Gel je velice osvěžující, pokožku nedráždí a zanechává ji příjemně čistou a vonnou na dotek. A abyste se celkově nesla v duchu příjemných konvalinek, UN MATIN AU JARDIN s podkolekcí MUGUET EN FLEURS představil i tělové mléko, které také obsahuje výtažky konvalinek a vaše tělo bude po aplikaci ještě jemnější, ale také vyživené a hedvábné. Mléko obsahuje příjemnou texturu, která se lehce po celém těle rozetře. Nejedná se o hustou konzistenci. 

Tato řada mě velice nadchla a pokud i vy jste si oblíbili sprchové gely a tělová mléka z řady Yves Rocher UN MATIN AU JARDIN, tuto kolekci vám jedině doporučuji. Určitě budete překvapené jako já :)





4 komentáře

  1. Já jsem nedávnou koukala na ostatní gely a mléka z téhle řady a voní fakt krásně :) Asi si něco pořídím :)

    http://anesagill.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi líbí ten přebal..a celkově to zní jako zajímavé produkty :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty musí krásně vonět! Mám moc ráda sprchové gely z YR:)

    OdpovědětVymazat
  4. uuu, tak toto urcite vyskusam :) milujem sprchove gely od YR

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne