Black..gold..peach

čtvrtek 4. dubna 2013

Duben, 4

Konečně po delší době přidávám aspoň něco. Neměla jsem žádný čas, k tomu ani mě nebylo dobře, takže sem internet vypustila tak trochu z hlavy. Nicméně jsem nesmírně ráda, kolik shlédnutí už dubnové číslo ANNETTE má! Skoro 3000! Neuvěřitelné! Ale dnes jsem přidala outfit post, který jsem vám slíbila. No, že by byl nějaký extra, to ne, mám ráda jednoduchost a styl, takže tohle je ukázka :) Nedávno jsem navštívila nový obchod Mohito, které naleznete například v OC Černý Most, takže jsem se jak jinak než zamilovala.. Je to něco mezi ZARA/MANGO/H&M, ale nejvíce jsem si od nich oblíbila doplňky a šperky.. Měla jsem menší zálusk na jednu kabelku, tak uvidím, zda si ji ulovím.. :) Mějte krásný zbytek dne! xx




/ tank top Gate / blazer H&M / leather jeggins Terranova / earrings Gate / collar necklace Mohito /

11 komentářů

  1. Líbí se mi velice tato kombinace :) Pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Také sázím na jednoduchost, zrovna dnes jsem měla podobný příspěvek ;)
    Myslím, že tenhle styl ti skvěle sedí, topík má krásnou barvu :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Suppééééér Anette ! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sorry, ale já v tom teda moc stylu nevidim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se kombinace líbí moc, je to velmi elegantní a chic...podle mě rozhodně stylové

      Vymazat
  5. Líbí se mi barva trika, takovou nosím ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi ti to pristane, fotky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne