L´AMOUR

pondělí 8. dubna 2013

Duben, 8

Po čtyřdenní pauze se opět začínám blogu konečně věnovat. Měla jsem prostě toho hodně. Škola, články, časopis, vyřizování nějakých prací.. ale vše se dá stihnout, když se chce a konečně se budu snažit věnovat i blogu.. :) Mimo to, mám úžasné zprávy co se týče tohoto měsíce a vůbec. Už jste slyšeli o magazínu L´amour? Já ho objevila nedávno a jsem z něho nadšená! Jedná se o nový časopis o módě, kráse, ale také cestování, receptech.. zkrátka " časopis pro ženu, která umí žít." A proč se o něm zmiňuji? Představte si, že jsem s časopisem navázala spolupráci..! 

A s čím budu do časopisu přispívat? Zejména jsem se rozhodla pro rubriku " seriál o českých blogerkách ", která by měla v časopise vyjít už v květnovém čísle. A VY blogerky se můžete zviditelnit! Pokud si myslíte, že fotíte kvalitní outfit posty, máte k módě blízko, vedete si kvalitní blog s pěkným designem, máte za sebou úspěchy, nebo svůj blog pro účel ( píšete recenze, chcete se v budoucnu věnovat módě atd.. ) tak tato rubrika bude přesně pro vás !

Možná už v květnovém čísle naleznete o mně článek, proč tato rubrika, jaký má pro blogery účel a také se něco málo o mně dozvíte... :) Tak snad to vyjde, budu vás pak podrobněji informovat. Tak doufám, že budete spokojení a časopis L´amour si oblíbíte stejně tak, jako já .. :) Aktuálně na pultech naleznete dubnové číslo a květnové vychází 25.4. a cena je úžasných 29,90 Kč.. :)




10 komentářů

  1. O časopise jsem neslyšela, ale vypadá teda dobře :) A ta spolupráce je super, ať ti to vyjde!

    OdpovědětVymazat
  2. No jen koukám Annette! Super a ať to vyjde, určitě si ho koupím.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji vám :) Já se o něm dozvěděla asi před dvěma dny, ale oblíbila jsem si ho :)

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle magazínu jsem ještě ani neslyšela, takže díky za tip a jsem zvědavá na rubriku o blogerkách

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo, zajímavý magazín.

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle magazín vypadá skvěle! Zítra pro něj hned letím. :)

    OdpovědětVymazat
  7. už teď jsem zvědavá, jak budou tvoje články vypadat a gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fandím ti, jsi skvělá a určitě se jednou dostaneš tam, kam chceš. A ať ANNETTE také vychází jako tištěný prosím !

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem si koupila již druhé vydání a tvá rubrika mě velice překvapila :-) Konečně se objevil někdo, kdo odtáhne pozornost od celebrit na normální chytré, hezké holky se smyslem pro módu :-) Takže v této rubrice určitě pokračuj, je to konečně něco, za co stojí, si časopis koupit :-) a být v tomto časopise je asi sen každé blogerky :-) Moc ráda si přečtu v příštím čísle další tvůj příspěvek, škoda, že nemáš k dispozici víc stránek :-)

    http://chi-c-oco.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne