LEOPARD & black

středa 10. dubna 2013

Duben, 10

Slíbila jsem vám outfit post a tady je :) V poslední době u mě převládají spíše tmavé barvy, zejména černá. Ale aby to nebylo už takové ohrané, oživila jsem ho leopardím psaníčkem, které jsem nedávno objevila ve své skříni. Vím, že jsem si ho pořizovala někdy minulý rok v lednu, ale že bych ho využívala, to ne. Jsem ráda, že ho mám a teď ho využívat konečně budu! :D Mimo to těší mě vaše pozitivní reakce na mou spolupráci s novým časopisem L´amour :) Snad se to povede na 100%. Dnes již konečně bylo krásně a doufám, že v nejbližší době budou outfit posty focení i z venčí :) A také děkuji svému přítelovi za fotky :) Mějte se krásně.








/ sweater H&M / leather jeggins Terranova / ankle booties Humanic / leopard clutch New Yorker /
</

16 komentářů

  1. Ahoj, už jsem ti psala i na ask.fm ohledně dotazu, ale kolik tě stálo to psaníčko je boží a nikde jsem takové vidět neviděla. Děkuji moc. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no kupovala jsem ho před rokem, takže nevím, zda bude ještě k mání, ale stálo mě asi 349 CZK .

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, je to jednoduchý look:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem zahlídla v trafice ten časopis :D přemýšlím o koupi :D Jinak ti to sluší moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. psanicka moc nemusim, ale tohle je hezky, slusi ti to!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. WOW, vypadáš skvěle, mohu se tě zeptat jaký program používáš na úpravu fotek ? :)))

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj máš moc pěkný blog, jinak zajímavý outfit, kdybys chtěla můžeš navštívit náš blog www.fashion-stars-girls.blog.cz :D Budeme moc ády, když ho navštíví někdo jako ty ;-)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne