New in - black and studded ballerina´s flats / Mohito

neděle 14. dubna 2013

Duben, 14

Dnes jsem se zaměřila na jarní obuv. Očividně jsem moc obchodů nenavštívila a dávala jsem na svoje oblíbené Mohito ( které u mě vede především u doplňků, šperků, kabelek a bot ). Tušila jsem, že bych tam mohla něco objevit a tak se stalo. Objevila jsem tam tyto černé lesklejší baleríny doplněné zlatými ostny nebo tak nějak. No, ihned jsem si je zamilovala a odcházela s velmi spokojeným pocitem. Uvidíme, jaká bude kvalita, ale Mohito se netváří nějak špatně, tak uvidíme :) Každopádně tento obchod doporučuji především těm, které mají rády elegantní módu. Mějte hezký zbytek dne. - ask.fm

Ještě menší vsuvka: Na svém VotocVohoz jsem přidala pár nových věcí do prodejeVOTOCVOHOZ - ANNETTEKR

12 komentářů

  1. nevěděla jsem, že dělají i baleríny se cvočky :D jinak jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. boziiiiii jsou ! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. the black falts are fab!
    i saw some similiar at a new yorker store


    Lady-Pa

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  4. Ty balerínky jsou krásnýý!

    OdpovědětVymazat
  5. :( škoda, že tento obchod nie je aj v Košiciach, ach jooo....

    OdpovědětVymazat
  6. ty balerínky jsou boží!!! ♥

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne