Photoshooting..Paul..Yves Rocher..French nails..

úterý 23. dubna 2013

Duben, 23

Dnešní post je spíše random. Včerejšek, dnešek a i celý týden je pro mě celkově nabitý, ale jsem za to ráda. Včera jsem byla na focení s fotografkou Le Monika, která fotí naprosto krásné fotky. Na druhé fotce jsem vám vyfotila líčení, které jsem na focení měla. Tak jsem zvědavá, jak ty fotky dopadnou:) Prý budou do 14 dnů, tak je sem pak hodím :) Dnes jsem byla pozvaná na akci Yves Rocher, kde jsem si odnesla jeden z nejlepších kondicionérů pro suché vlasy, jedině ho doporučuji! A jako pozornost jsem dostala peeling a zelené oční stíny. Během víkendu jsem se rozhodla pro svou vlastní francouzskou manikuru a celkem se mi povedla - doporučuji lak Miss Sporty Et Voila french manicure 3 a bílý lak na konečky nehtů od Essence. A dnešní den v Praze jsem zakončila mini pochoutkami z pekařství Paul :) Mějte hezký zbytek dne.

chcete se na něco zeptat? ptejte se: ask.fm

11 komentářů

  1. Všechny fotky jsou úžasné! K Paulovi chodím strašně ráda. A na fotce ti to moc sluší, to máš umělé nebo vlastní? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasy jsou mé, ale konce jsou umělé :)

      Vymazat
  2. Super barevné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. jsi překrásně nalíčená!

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotky a jsme zvědavá na ty profi fotky! :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Mooc ti sluší))) Krásné líčení

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to i ty vlasy se povedly :)

    OdpovědětVymazat
  7. To líčení je úžasné! A o Paulovi slyším poprvé,ale už jen ta fotka mě dost přemlouvá,abych si udělala výlet do Prahy:) :D Proč takové obchůdky nemůžeme mít i u nás?:/

    www.americanstyleonyou.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, jak ti dopadly nehty? Koupila jsem si před časem: lak Miss Sporty Et Voila french manicure 6. Kolik sis dala vrstev podle jeho schnutí? Připadá mi, že 2 jsou moc. Dala jsem si dvě a druhý den se začly vrstvy odlupovat :( Používáš něco na nehty před samotným lakováním? Díky, Alča

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné nalíčená, neskutočne ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  10. áááách, nemůžu se dočkat fotek!!! Budou určitě boží :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne