STUDDED BRA

čtvrtek 18. dubna 2013

Duben, 18

Konečně přišla. Jsem z ní tak nadšená! Objednávala jsem ji na Votocvohoz od jedné slečny, která ji objednala z Ameriky. Sice to trvalo cca kolem měsíce, než mi dorazila, ale to čekání se opravdu vyplatilo. Sedí mi skvěle a v pondělí jedu na focení - budu fotit s úžasnou Le Monika, takže se můžete těšit na outfit posty i s touto podprsenkou :) A jaký je váš názor na tento typ podprsenky?

Kromě toho, přesně za týden vychází květnové číslo nového časopisu L´amour - nově do časopisu přispívám různýma módníma koláže a také se můžete těšit na zbrusu novou rubriku, seriál o českých blogerkách, který jsem vymyslela a doufám, že bude rádo čtená. Až číslo vyjde, dozvíte se, proč byla rubrika vytvořena, následovně se i o mně něco dozvíte, ale také je to šance pro vás! Jaká? To se dozvíte právě v květnovém čísle :) 


23 komentářů

  1. Perfektnííííííííí ! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti ji! :) Taky si ji musím asi po roce objednat <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo :O Skvělý vkus Anet a už se těším na fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lamour už jsem jeden měla a přijde mi, že má ještě co vylepšovat. Měla jsem hodně ráda LoveStar, ale ke konci se zhoršil =/ Články a celková stylistika a poskládání mi přišlo hodně odfláknuté, doufám tedy, že Lamour překvapí. Určo si ho koupím znovu =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, je nový, tak se snaží zlepšovat :) Ale budu ráda, když si květnové číslo koupíš :)

      Vymazat
  5. me se tyto podprsenky líbí a doufám, že časem taky budu jednu vlastnit ale stále nevím s čím jen nosit:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonala! :) Chci ji taky :)

    OdpovědětVymazat
  7. v úterý mi přišla ve stříbrném :) chystám se také o ní napsala článek! Sedí mi naštěstí také vážně skvěle a už se moc těším až jí vytáhnu ven ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nechápu, k čemu to je. Ještě bych pochopila ocvočkované plavky ( i když tam by ty cvočky možná oxidovaly), ale podprsenka? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, tak když z ní má člověk radost.. :) Tak proč ne.

      Vymazat
    2. Proč ne? Protože si nedokážu představit, k jaké příležitosti si někdo něco takového obleče. Možná tak na SM hrátky do postele... M.

      Vymazat
    3. Tak si vlez na wehearit zadej studded bra a uvidis. mam dost napadu co s tim kombinovat ;) je to trendy modni a vubec toho nelituji.:) jenom ze ty nemas fantazii za to ja nemuzu :)

      Vymazat
    4. Našla jsem WeHeartIt, zadala jsem studded bra a nepřesvědčilo mě to, na většině obrázků je vyfocená jen tak na posteli a pak se tam pořád opakuje ta zavázaná džínová košile, ze které lezou ocvočkovaná prsa, brr. Na tohle opravdu nemám dost fantazie a asi ani nechci mít. ;)

      Vymazat
  9. Joooooooo, boží! Já se snad na to focení a výsledky těším ještě víc než ty :D hahaha

    OdpovědětVymazat
  10. uz se tesim az me s ni zitra opichas :D ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta je dokonalá! Strašně se mi líbí!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je úžasná ale nevím kdy (a s čím) bych jí nosila :D

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná je, ale nevim a co bych ji měla...:D

    OdpovědětVymazat
  14. To je hrozně stylový:D! Ale člověk musí mít porci sebevědomí, aby jí nosil s radostí, protože lidi budou určitě opovrženě koukat! Ale je to fakt super a moc se mi to líbí:).

    OdpovědětVymazat
  15. Je uplně boží :D Ale na mně by vypadala hodně legračně :D Prsa zrovna nejsou má přednost :D Ty cvočky by byly výrazně větší :DDD Ale co, já už jsem zvyklá a hlavně že jsem se sebou spokojená :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vyzerá perfektne, hoci asi bude dosť nepraktická :D Pod oblečenie je to blbosť a chodiť polonahá po meste, to nie je pre mňa :D

    PS: Všetky dievčatá a ženy vo veku od 10-99 rokov pozývam na moju VEĽKÚ JARNÚ GIVEAWAY. :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    Bavte sa
    S pozdravom Zuzana Stanko

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne