Yves Rocher: Rtěnka Grand Rouge, 71. ROSE POUDRÉ

sobota 20. dubna 2013

Duben, 20

Opět mám pro vás připravenou recenzi na nově představenou rtěnku Yves Rocher, Gand Rouge. Jedná se o novou řadu rtěnek, které jsou dlouhotrvající a perfektně se nanáší díky tající textuře s hydratačními účinky. Vyzkoušela jsem odstín Rose Poudré a jsem s ní naprosto nadšená!

Rtěnky nijak moc nepoužívám, ale když ano, tak dávám přednost hlavně Sephora a Yves Rocher. Rtěnky Yves Rocher jsou úžasné. Hydratují, jsou dlouhotrvající, vonné a mají úžasné barvy. Právě jednu vám teď představím.

Rtěnka Grand Rouge, Rose Poudré - je kouzelná. Odstín je sytěji růžový, ale není to násilné. Když ji aplikuji, nedělá tak násilnou barvu. Není matná, tudíž skvěle hydratuje, je příjemná, jemná a vonná. Zajímavostí je, že rtěnka obsahuje olej z kamélie, který rty vyhlazuje a zároveň regeneruje. Rtěnka se zároveň soustředí na péči rtů a zanechává je jemné na dotek. Zkrátka jsem si ji zamilovala. Líbí se mi i design, který je stylizován do zlatavé barvy.

Cena je 219 Kč

Pokud dáváte přednost hydratačním rtěnkám, které na vašich rtech vykouzlí příjemnou barvu, tuto od Yves Rocher vyzkoušejte. Doporučuji.



Christine řekl(a)...

Skvělá recenze :) Ta rtěnka se mi moc líbí, hlavně ten odstín!

Anonymní řekl(a)...

Parádní! :-) Odstín je úžasný, ale na mě by se více hodil nějaký červený. Mrknu,jestli nemají nějaký a pak určitě pořídím.

Tereza řekl(a)...

moc pěkná recenze, odstín se mi moc líbí :-)
GA o Tangle Teezer

Johana K řekl(a)...

Je vážně skvělé, nádherná barva, Yver Rocher mám strašně ráda :)

Siena in Style řekl(a)...

ta barva je perfektni!

Kristine řekl(a)...

Já jsem si teď rtěnky nějak moc oblíbila a nosím je na rtech pořád. Tahle má krásnou barvičku :)

Makyna řekl(a)...

Miluju rtěnky) Tahle se mi moc líbí))

Monika řekl(a)...

Díky za super typ, přesně tyto odstíny mám moc ráda a dají se nosit celý rok.

Petra řekl(a)...

Rtěnka vypadá moc hezky. Dneska jsem ji viděla přímo v obchodě a nevěděla jsem, pro kterou se rozhodnout :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne