INSTAWEEK #3

středa 1. května 2013

Květen, 1

POTŘEBOVALA BYCH OCHOTNÉ LIDI, KTEŘÍ BY MI VYPLNILI TENTO DOTAZNÍK, MÁM HO DO ŠKOLY A BUDU VÁM STRAŠNĚ MOC VDĚČNÁ! DĚKUJI! - DOTAZNÍK

Jak ten čas letí.. vůbec bych neřekla, že už je prvního května. Za dva měsíce prvního července a konečně prázdniny! Je pravda, že jsem celkem dlouho nic nepřidala - měla jsem toho prostě moc, vlastně celkově toho mívám hodně, jelikož mám úžasné zprávy! V sobotu usedám jako porotkyně v soutěži Dívka roku  za hlavního mediálního partnera Krasna.cz - strašně moc se těším, ale nervy také hrají svou roli :D :) Takže vám pak budu hlásit čerstvé informace včetně fotek :) A v pátek mám domluvenou focení s fotografkou Daschou, tak snad počasí bude přát. :)

A tento post je takový spíše random instagram. Na svém Instagramu jsem v poslední době přidala celkem dost fotek, tak to nějak shrnu :)



/ páteční večeře sushi ♥ / můj článek v květnovém čísle časopisu L´amour /


/ úterní snídaně v Paul ♥ / A květnové číslo Cosmopolitanu s Kim.. to jsem rozhodně musela mít /



/ a nový člen rodiny Bety ♥ / muffins ♥ /

12 komentářů

  1. Sushi miluju, a k Paulivi se musím podívat! Super fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sushi nemám ráda, ale Paula už chci dlouho vyzkoušet =)

      Vymazat
  2. Bety je nádherná. :-) My máme doma zase Falca :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten králíček ! ♥ A k Dívce ti gratuluji ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn fotky, ten králíček je dokonalej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím! dokonalý kráslíček, beránky miluju =)

      Vymazat
  5. mnam muffins :)


    http://eeverywomen.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jo osobně? :) Páni, kde jste se potkaly? :-)
    To se máš. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky. Gratuluji k usednutí v porotě. :)

    OdpovědětVymazat
  8. VÍKENDOVÉ SLEVY NA www.COMFORT-SHOPPING.cz

    ...............................................

    NAKUPUJETE RÁDI SE SLEVOU? MÁME PRO VÁS SKVĚLOU NABÍDKU. SLEVA 15% PRO KAŽDÉHO !!!
    VÍCE INFORMACÍ NA LETÁČKU (https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/923561_578079262216262_1448294138_n.jpg)

    ...............................................

    DOPORUČTE NÁS: NAŠI NOVÝ FANOUŠCI NA FACEBOOKU OD NÁS ZÍSKAJÍ PŘI OBJEDNÁVCE SLEVU DALŠÍCH 5% - TUDÍŽ UŠETŘÍ CELÝCH 20% !!! :)

    https://www.facebook.com/Eshop.Comfort.Shopping

    OdpovědětVymazat
  9. Moc tě obduvuji co jsi dokázala =) Líbí se mi jak se zůčastňuješ všech akcí ohledně módy, kosmetiky a blogů, jak jsi se stala známou díky internetovému časopisu, líbí se mi tvůj styl oblékání a to že si v 17 dokážeš sama vydělávat =) Tvůj blog moc ráda čtu =)

    Také miluji módu a kosmetiku, už leta se o to hrozně zajímám =) Jako menší jsem měla ráda ty styly jako scene, emo, potom jsem měla ráda sportovní styl a teď rok a půl preferuji eleganci a podpatky =)

    Těším se na další články =)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne