MOHITO time !

sobota 25. května 2013

Květen, 25

Bohužel netuším, proč mi nefunguje záhlaví, ale snad to do zítra bude v pořádku. Po dlouhé době jsem opět něco vyfotila, abyste si nemysleli, že jsem usnula na vavřínech :D Ano, opět je to u stěny, jelikož je to asi nejlepší prostornější místo, kde se dá něco vyfotit. Fotit venku bohužel nemám čas, tak aspoň takhle. 

Na sobě mám svůj nejnovější peplum top, který jsem ulovila v Mohitu na Václaváku ( prodejna je nad Reserverd ) Ten obchod jsem si přímo zamilovala a můj další úlovek, nebo spíše dárek, je tato krémová kabelka se zlatými doplňky, kterou jsem si také velice zamilovala. Pak také můžete vidět i masivní náramek a botky :) Jediné kalhoty jsou z Terranovy :) A fotky fotil přítel :)

Doufám, že si víkend užíváte :) Na Krasna.cz si můžete přečíst můj nejnovější článek - rozhovor s modelkou Táňou Makarenko. Chystá se někdo ve čtvrtek na Prague Fashion Night? Já ano a na celou akci jsem velice zvědavá :) Mějte krásný zbytek dne.


18 komentářů

  1. Top je vážně úchvatný, jak střihem tak barvou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné! moc ti to sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Luxusní pánejo ! :) Jsi krásná Annette !

    OdpovědětVymazat
  4. krasna fotka a moc ti to slusi!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. Toto je perfektní! Mohito se mi líbí, ale bohužel mi to přijde něco i předražené, ale tobě to velice sluší ! Těším se na další outfit články a k rozhovor s tanou ti gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný top. Do peplum střihu jsem se v posledním půl roce doslova zamilovala

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelka je skvělá!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. top je krásny, páči sa mi hlavne tá krajková aplikácia navrchu :)

    LeroseP

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně ti to sluší :) akorát nad oslovením "modelka" Taťána Makarenko jsem se pozastavila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No mě nic jiného nenapadlo :D:)

      Vymazat
  10. Strašně ti to sluší, a ten top je top! :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento peplum top je moc pěkný. :)

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne