PEPLUM lace skirt & GOLD bracelet

pondělí 27. května 2013

Květen, 27

Dnes jen tak rychle. Minulý týden i dnes jsem zavítala do Prahy - jela jsem k doktorce na jednu kontrolu - a cestou zpět jsem se zastavila v Reserverd a objevila tam mou dlouho vysněnou peplum lace skirt. Naštěstí jsem viděla i svou velikost, takže jsem ji ihned popadla a k tomu ještě mám masivnější zlatý náramek Mohito. Už k ní mám vymyšleno milion variant tak se nejspíše ve středu na jeden outfit můžete těšit :) Už bych s nakupováním měla lehce brzdit, ale nedá mi to a stejně potřebuji ještě jedny letní botky, které jsem minulý týden zahlédla v Mango a také v Mohito. Mám v hlavě zkrátka mnoho letních outfitů tak už se snad toho letního počasí dočkáme! 


Také jsem se rozhodla, že se magazínu ANNETTE budu konečně už věnovat intenzivněji a vy se můžete těšit na další zajímavé články, rozhovory, tipy na nákupy, ale nově dávám do magazínu i rubriku Cestování - zajímavá místa, tipy na dobrá jídla, restaurace místa, reportáže z nejnovějších akcí apod. Červnové číslo vyjde 15.6. ale obsah se vám bude určitě líbit :)Také jsem se rozhodla, že budeme více aktivní a do budoucna bych udělala sraz ANNETTE. Kromě toho, FB stránka bude spojena i s mým blogem, takže sem budu dávat jak novinky ze světa módy, tak ANNETTE a nové posty z mého blogu. Krásný zbytek dne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne