By Dascha Photography I. ( For fashion atelier D13 Zuzana Ticha )

pondělí 20. května 2013

Květen, 20

Nejnovější fotky z focení Dascha Photogtaphy. Tyto fotky vznikly ve Vojanových zahradách v Praze a celkově fotky jsou na účel prezentování oblečení módní návrhářky Zuzany Tiché ateliéru D13 :) Focení bylo úžasné, vtipné, milé a Daschu také velmi doporučuji :) Další várku očekávejte zítra a pak mám ještě jednu várku se stejným oblečením, ale na druhou stranu od fotografky Veroniky Rose :)

Omlouvám se, že post přidávám až dneska. Měla jsem toho bohužel hodně. Teď se blogu jdu zase naplno věnovat a vy se můžete těšit na další články a fotky z focení :) Vy, kteří sledujete můj INSTAGRAM, asi už víte, že jsem dostala krásnou krémovou kabelku se zlatými cvočky z Mohito, k tomu jsem si dodatečně koupila masivní zlatý náramek, mám ještě černé ocvočkované baleríny, nový černý peplum top a myslím, že ještě pár dalších maličkostí :) Krom toho ve středu jdu na akci do Alibi baru v Praze 1 na casting Miss Face a následovně i přehlídku. Ne, já se castingu nezúčastním, ale přijala jsem pozvání od Taťány Makarenko ( v nejbližší době si o ní budete na Krasna.cz přečíst rozhovor, který jsem s ní udělala ) , takže se tam s přítelem aspoň ukážu :) Už jsem si vymyslela i outfit, ale řekla bych, že je poněkud odvážnější ( týká se to podprsenky s hroty ) , tak uvidím, jak dopadnu :D Každopádně se pak můžete těšit na reportáž, fotky a článek :) V sobotu jedu klasicky na OC Černý Most, jelikož můj bratr slaví narozeniny a potřebuje si nakoupit "mnoho" věcí. 

A nezapomeňte na čtvrtek 23.5.! - vychází nové číslo časopisu L´amour a s ním i můj článek - rozhovor s The Czech Chicks! Ten si rozhodně nenechte ujít :) Mějte krásný zbytek dne.

15 komentářů

  1. krásné fotky vypadáš skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi krásné :) Působíš přirozeně =)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, parádní fotky a tobě to sekne! Přijdeš mi hrozně exotická obličejem:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach mnam, vskutku k nakousnuti :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Velice povedené . Jsem zvědavá na další fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. květinové pozadí dodává fotkám šmrnc! :)

    OdpovědětVymazat
  7. krasna jsi, ty fotky jsou velmi povedene
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  8. všetky fotky aj z predchádzajúcich článkov sú úplne peckovééé!:) máš nádhernú tvár..takú netuctovú :))si kočka!

    OdpovědětVymazat
  9. wow krásné fotky, vypadáš úžasně ;) ..už se těším na další :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, strašně moc ti to sluší! Máš dokonalou postavu :)
    Já byla zrovna v pátek na focení v Praze, je to úžasný zážitek :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky! Tá prvá sa mi páči asi najviac. Žltá Ti pristane ;)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne