By Le Monika II.

pátek 10. května 2013

Květen, 10

Dnes přináším druhou část první série z focení s Le Monikou. A také si můžete nově přečíst rozhovor, kde jsem právě Le Moniku vyzpovídala - ROZHOVOR. Zítra také konečně vychází květnové číslo ANNETTE, tak snad to stihnu ještě dnes dodělat, bohužel toho mám tolik, že opravdu nestíhám :( Ale zvládnu to ! :) Mějte hezký zbytek dne :) Dotaz? Zeptej se - ASK.FM

21 komentářů

  1. Krásná jsi ANet :)

    OdpovědětVymazat
  2. venuj se tomu jsi vazne dobra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný a zajímavý fotky)

    OdpovědětVymazat
  4. páni krásné fotky opravdu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásně dokonalé nohy! :) Mohu se tě zeptat? Kolik tě to focení stálo ? Kdybych se nechala od ní nafotit, nevíš na kolik peněz by mě to přišlo? Už jsem jí psala ale vůbec mi neodepsala.

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji :) FOcení jsem měla formou TFP, tudíž jsem neplatila nic. Jinak chvilku odpověď potrvá, má toho hodně, ale můžeš ji když tak zkontaktovat na FB, tam je ta komunikace rychlejší :)

      Vymazat
  6. máš nejparádnější blog !!

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi nádherná a fotky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  8. opravdu nádherné..)) tuhle " podprdu " mám taky, ono se v ní normálně nikam moc chodit nedá , ale je nádherná )) <3

    OdpovědětVymazat
  9. krásná modelka,ale také velmi šikovná fotografka ;)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne