May´s magazines / kiwi-bananas / Yves Rocher new goodies

pondělí 10. června 2013

Červen, 10

Proč máme tak ošklivo, proč pro proč... Minulý rok jsem už týden chodila v šatech a i tak bylo horko, ale teď chodím v kalhotách a na ty letní kolekce, co na mě v obchodech volají, nemám ani chuť se podívat, protože jak vidím, to počasí, je mi z toho smutno :D Doufám, že aspoň toho prvního července bude nádherně, protože s přítelem odjíždíme a nechci, aby nám pobyt propršel. 

Tento post je opět random. Náladu na focení outfitů mám minimální, tak abych blog nepozastavovala, budu sem tam přidávat různé randomy. Kromě toho jsem nadšená z červnového čísla ANNETTE. Vychází tedy 22.6. a můžete se těšit jak na rozhovor s jednou blogerkou, tak s Miss Earth Terezou Fajksovou. Krom toho jsem se zaměřila na zcela nový design a systém včetně obálky, tak snad se vám to bude líbit :) Momentálně web ANNETTE je tak trochu pozastavený, nemám moc času, ale budu se snažit přidávat informace. Nebo pokud vy máte různé nápady na články / koláže, pište mi je na annettemagazine@seznam.cz. Mějte prima den. 



7 komentářů

  1. těším se na nové číslo magazínu!

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hnusné počasí mi štve taky =( no jo já taky minulý rok hezky v šatičkách, teď když si je vezmu zmoknu a je mi zima =(
    Ta voděodolná řasenka je teď dobrá aspoň v tom dešti nebudeš romazaná =D
    Lamour a Cosmopolitan jsou moje top časáky =)

    OdpovědětVymazat
  4. toto léto jsem si snad poprvé v historii koupila předem spoustu nového letního oblečení... a zrovna toto léto ho neunosím.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. to počasí mi taky na náladě nepřidává, snad to bude už jenom lepší :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne